بررسی فناوری FeiyuTech AK4500 Gimbal Tech

Feiyu Tech Gimbal AK4500: بیایید ویدیو صحبت کنیم!

FeiyuTech AK4500 برای ایجاد ویدیویی با کیفیت بالا و روان در سفر ضروری است. بدون آن، بدون استفاده از گیمبال نمی توانید از پس آن بر بیایید، مگر اینکه بازوهای بسیار ثابتی داشته باشید.

FeiyuTech AK4500 (قابل خرید در آمازون) یک گیمبال موتور سه محوره است که 1.6 کیلوگرم وزن دارد و ظرفیت حمل بار دیوانه وار آن 4.6 کیلوگرم است. بازوهای خود را برای رسیدن به وزن کامل تمرین دهید. باورش سخت است که برای مدت طولانی چقدر روان کار می کند، زیرا عمر باتری آن 12 ساعت است!

بیایید با پرونده شروع کنیم. گیمبال FeiyuTech AK4500 با یک کیف حمل فوم سخت اضافی همراه است که شامل 4 باتری لیتیومی، شارژر، کابل‌های اتصال، سه پایه، یک دسته اکستنشن، یک قاب دسته همه کاره (در ادامه بیشتر توضیح خواهم داد)، صفحه آزاد کردن سریع، پشتیبان لنز، فوکوس فالو و کنترل کننده هایپرلینک که به شما امکان کنترل بی سیم گیمبال را می دهد.

می توانید این تصور را داشته باشید که یک فیلمبردار دارث ویدر هستید!

گیمبال FeiyuTech AK4500 دارای یک دستگیره لاستیکی خوب و یک چرخ عملکرد قابل تنظیم است که می توانید از آن برای حرکت دوربین یا به عنوان فوکوس فالو استفاده کنید. سپس یک دسته اکستنشن، سه پایه (با روکش لاستیکی، بنابراین می توانید چسبندگی بهتری داشته باشید) و یک قاب دسته همه کاره وجود دارد که به شما امکان می دهد دسته اکستنشن، سه پایه یا کنترل کننده هایپرلینک را متصل کنید.

این قاب دسته همه کاره واقعاً خوب است اگر بخواهید در نزدیکی زمین یا فقط برای سفر و حمل آن بین مکان‌های مختلف فیلم بگیرید، زیرا حمل گیمبال را بسیار آسان می‌کند.

برنامه های افزودنی برای Feiyu Tech Gimbal AK4500.
برنامه های افزودنی برای Feiyu Tech Gimbal AK4500.

بیایید در مورد نصب و متعادل کردن گیمبال صحبت کنیم.

متعادل کردن گیمبال می تواند دردناک باشد و معمولاً فقط زمان بر است، اگرچه انجام صحیح آن بسیار مهم است.

بچه‌های FeiyuTech یک صفحه دوم اضافه کردند، بنابراین می‌توانید آن را مستقیماً به دوربین خود وصل کنید و از آن به عنوان یک سیستم آزادسازی سریع استفاده کنید. به این ترتیب، هنگامی که دوربین شما متعادل شد، نیازی نیست که یک روند را بارها و بارها طی کنید. چنین راه حل ساده ای. این دوست داشتنی است و باعث صرفه جویی در زمان می شود. با تشکر از FeiyuTech!

هر موتور گیمبال FeiyuTech AK4500 دارای یک سیستم قفل است. بنابراین می توانید هر موتور را به طور جداگانه متعادل کنید، که نه تنها تعادل، بلکه ذخیره دستگاه شما را نیز آسان می کند. همچنین می توانید دسته گیمبال را جدا کنید تا در سفر کوچکتر شود.

یکی از بهترین ویژگی های گیمبال صفحه نمایش لمسی است. می توانید بدون استفاده از برنامه از آن برای بسیاری از عملکردها استفاده کنید. برنامه ای وجود دارد که به شما کارایی بیشتری می دهد، اما من ترجیح می دهم فقط از صفحه لمسی بدون اتصال تلفنم استفاده کنم. اما ارزش اتصال دوربین به گیمبال از طریق بلوتوث را دارد!

FeiyuTech AK4500
FeiyuTech AK4500

صفحه نمایش لمسی

صفحه لمسی به شما امکان دسترسی به حالت‌های مختلف را می‌دهد: پیش‌فرض، صاف، اقدام و سفارشی‌سازی. آن‌ها گزینه‌هایی را برای کنترل هر سرعتی که می‌خواهید گیمبال بچرخاند را فراهم می‌کند. سپس تنظیمات محموله و کالیبراسیون وجود دارد.

همچنین یک حالت آغازین وجود دارد که در آن می‌توانید سرعت، سمتی را که می‌خواهید بچرخانید، تنظیم کنید. و حتی گزینه ای برای حالت چرخش بی پایان، برای آن چرخش های 360 درجه مرسوم وجود دارد. حالت پرتره برای ویدیوهای سلفی ولاگر است، اما باید بازوی خود را دراز کنید و دوربین را به سمت خود بگیرید تا خیلی خوب کار نکند.

در Motion Timelapse می توانید حرکات را با دوربین خود از قبل ذخیره کنید تا تایم لپس های عالی ایجاد کنید.

اما برای سایر سبک‌های ویدیویی نیز خوب است، زیرا اگر تنها در حال فیلم‌برداری هستید و نمی‌خواهید عکس‌هایی ساده و بدون حرکت داشته باشید، ویژگی جالبی است. با استفاده از این گزینه می توانید شروع عکس را تنظیم کنید و سپس به انتها بروید، OK را فشار دهید و گیمبال به طور خودکار حرکت می کند.

وویلا!

به طور کلی FeiyuTech AK4500 یکی از بهترین گیمبال هایی است که تا به حال استفاده کرده ام (برای خرید در آمازون موجود است).