تغییرات مثبت در زمان غیرقابل پیش بینی

من از سال 2004 در دنیای وبلاگ نویسی سفر بودم و از سال 2007 به طور تمام وقت Travel Dudes را اداره می کردم. آن روزهای پیشگام هیجان انگیز بود و هیجان متوقف نشده است.

وبلاگ نویسی مسافرتی حرفه ای اغلب بسیار آسان به نظر می رسد. و باید شبیه این باشد ، زیرا در غیر این صورت شما کار اشتباهی انجام می دهید. اما اغلب در پشت صحنه بسیار متفاوت است. به خصوص در روزهای اولیه ، هنگامی که سعی می کنید با کسب و کار خود امرار معاش کنید.

سعی کنید به پدرشوهر خود توضیح دهید که برای سفر به دنیا حقوق می گیرید. موفق باشید! ?

اداره یک تجارت معمولاً شامل بسیاری از اتفاقات غیرقابل پیش بینی است.

و خیلی ها نمی دانند که در چند سال گذشته چقدر تجربه کرده ام و چه چیزی را تجربه کرده ام. هفت سال پیش من اولین پلتفرم سفر اجتماعی را ایجاد کردم و این چیزی بسیار ویژه بود.

نسخه توسعه دهنده به خوبی کار می کرد … تا لحظه ای که آنلاین شدیم.

من بی صبرانه منتظر بودم که در مورد آن با صدای بلند فریاد بزنم و سپس … سیاه شد!

سایت تازه راه اندازی شده برای یک هفته کامل سیاه بود! و برای ماههای بعد زشت باقی ماند. حتی ساده ترین موارد نیز مانند ثبت نام کاربران جدید کار نمی کند ، اگرچه با یک سیستم مدیریت محتوا که بر جوامع متمرکز است ساخته شده است. تیم توسعه دهندگان من به طور کامل شکست خورد و تمام پول به هدر رفت احساس شد. و این پول زیادی بود!

ما هرگز نتوانستیم آنچه را که می خواهیم ارائه دهیم به طور گسترده اعلام کنیم. و من به مفهوم واقعی آن بسیار افتخار می کردم ، زیرا ما چیزی منحصر به فرد و بسیار مفید برای مسافر خلق کردیم.

در عوض شبهای بی خوابی زیادی داشتم و منتظر ایمیل های توسعه دهندگان بودم. تلاش برای نجات و حل وضعیت.

این بزرگترین بحرانی بود که من به عنوان یک کارآفرین تجربه کردم. هفته ها فقط به آنچه در حال رخ دادن بود واکنش نشان می داد ، که هنگام اداره یک کسب و کار وضعیت مخربی است. سپس یک شب با یک ایده بیدار شدم و برای ارسال ایمیل به رایانه رفتم. در نهایت این ایمیل خود تغییر چندانی نکرد ، اما این عمل بود که تغییر کرد. در آن لحظه بود که دوباره کنترل اوضاع را در دست گرفتم. که نقطه عطف بود.

من رفتار مشابهی را در بحران COVID-19 دیده ام. با تجربه بحران خودم در گذشته ، اکنون توانستم از این درس عبرت بگیرم ، به طوری که ما تمام تلاش خود را کردیم که به جای واکنش به دیگران ، خودمان را ادامه دهیم. این بسیار ساده تر از آنچه که هست به نظر می رسد ، هنگامی که به نظر می رسید کل صنعتی که در آن کار می کنید در اطراف شما فروپاشیده است. اما ما موفق شدیم … بعداً این کار را انجام دهیم.

بنابراین بازگشت به راه اندازی مجدد هفت سال پیش.

در برخی موارد ما وب سایت را پایدار کردیم ، اما همه برنامه نویسی های بد سالهای قبل به جای ایجاد یک سایت جدید از ابتدا توسط توسعه دهندگان کنترل شده بود. خوشبختانه ترافیک تقریباً یکسان بود ، اما ما نمی توانیم سرمایه گذاری بیشتری انجام دهیم ، زیرا در یک وب سایت ضعیف کار می شود. بنابراین ما فقط به رفع مشکلات ادامه می دهیم. و در این مرحله نمی توانم از اریک به اندازه کافی تشکر کنم که در طول سالها با دانش و تجربه خود در زمینه فناوری اطلاعات به من کمک کرد! او جادوی خود را انجام داد و ما توانستیم به وب سایت خود ادامه دهیم.

معمولاً همه چیز در زندگی به دلایلی اتفاق می افتد ، اگرچه اغلب اوقات فقط بعداً متوجه می شوید.

به غیر از Travel Dudes ، من به عنوان COO و به عنوان شریک iambassy کار می کردم. این دوران بسیار موفق و هیجان انگیز اکنون به پایان رسیده است. اما من مشتاقانه منتظر یافتن هدف این مرحله هستم. و من در مورد آن هیجان زده هستم!

چرا؟

از آنجا که ما در ماه دسامبر یک برنامه آرام آرام راه اندازی مجدد از Travel Dudes داشتیم. و بهترین این است… سایت بدون مشکل اجرا می شود!

ما در سال گذشته روی این (در واقع طولانی تر) کار کرده ایم. و اگرچه این همه گیری به طرق مختلف وحشتناک بوده است ، ما زمان خود را صرف کرده و سخت کار می کنیم.

و ما قبلاً می بینیم که ارزشش را داشت!

مانند بسیاری دیگر ، ترافیک وب سایت ما به طور چشمگیری کاهش یافت وقتی که Sars-CoV 2 به جهان و صنعت مسافرت رسید. اما از زمان راه اندازی مجدد ما دوباره شاهد افزایش بیش از 210 بودیم ، که به وضوح نتیجه کار خوبی است که انجام داده ایم.

سایت جدید از جهات مختلف پایدار ، باریک تر و بهینه تر است و ما فقط به بهبود آن ادامه می دهیم. این دیگر یک پلتفرم سفر اجتماعی نیست ، اما اکنون ما سرانجام قادر به اجرای تمام ایده هایی هستم که دارم.

ما به عنوان Travel Dudes معتقدیم که سخت کار می کنیم و موفقیت را به اشتراک می گذاریم.

در همه آن سالهای سخت ، ما توانسته ایم تجارت خود را به روشهای مختلف توسعه دهیم. ما تیم را بزرگ کردیم و یک قالب ویدیویی جدید ایجاد کردیم ، که سپس از آن برای تولید برنامه سفر خود استفاده کردیم. این نقش مهمی در موفقیت ما در مبارزات انتخاباتی ما در سالهای اخیر داشته است.

مهمترین چیز این است که ما این کار را کردیم با اشتیاق و سرگرمی زیاد

این امر به لطف تیم رویایی Travel Dudes ، که طی سالهای طولانی از من حمایت کرد و به من اعتقاد داشت ، امکان پذیر شد.

اما در نهایت ، من فقط به لطف همسر فوق العاده و قوی خود و با حمایت تمام خانواده ام توانستم به همه اینها دست پیدا کنم!

و من امیدوارم که بتوانم هنوز روی این موضوع کمی بیشتر حساب کنم …

… وقت آن است که دوباره روی همکاری های موفق و بزرگ کار کنیم!

Travel Dudes جامعه ای بوده است که در آن مسافران و وبلاگ نویسان پرشور نکات سفر خود را به اشتراک می گذارند. تا کنون ما حدود 1000 مقاله را وارد کرده ایم و بسیاری دیگر را اضافه خواهیم کرد.

ما می خواهیم به عنوان یک جامعه ادامه دهیم ، اما در یک مجموعه منحصر به فرد و فقط با دعوت. ما این کار را در چند هفته آینده آغاز می کنیم.

ما استراتژی محتوای خود را بهبود می بخشیم و هدف ما حمایت از یکدیگر و ارائه راهنمایی های ارزشمند برای مسافران و کمک به افزایش تجربه سفر آنها است.

همچنین برنامه های بسیار بزرگ و مهیجی برای چند ماه آینده دارم! من در حال حاضر بسیار هیجان زده هستم در مورد این…. من می توانم خیلی بگویم:

باز هم خاص می شود!

پس منتظر باشید!

و به سفر خود ادامه دهید

ملوین