دلایل مهمی که در سفر باید از VPN استفاده کنید

آن روزهایی که زمان تعطیلات به معنای خروج از محل کار و قطع ارتباط با دنیای خارج است در حالی که مدتی استراحت می کنید گذشته است.

با دسترسی آسان به اینترنت هنگام سفر (در اکثر مکانها) ، اکثر ما بدون توجه به جایی که در جهان هستیم ، در ارتباط مداوم هستیم. چه در یک سفر کاری ، چه در تعطیلات و چه در سفرهای طولانی مدت ، بدون شک شما نیاز به دسترسی به اینترنت هنگام سفر خواهید داشت – خواه برای بررسی چند ایمیل ، ارسال در رسانه های اجتماعی ، رزرو پروازها و اقامت ، یا تماشای تلویزیون در خارج از کشور.

مهم است که از ایمنی خود به صورت آنلاین مطلع باشید. هنگام استفاده از اینترنت و به ویژه هنگام استفاده از اینترنت از یک مکان دور افتاده در یک کشور خارجی ، خطرات زیادی وجود دارد. به جای شبکه خانگی یا کاری محافظت شده با رمز عبور ، اغلب از Wi-Fi عمومی یا نیمه عمومی استفاده می کنید (فرودگاه ها ، ایستگاه های قطار ، کافه ها و هتل ها همه در این گروه قرار می گیرند) یا احتمالاً بدترین رایانه های مشترک. به همین دلیل ایده خوبی است که در سفر از VPN (شبکه خصوصی مجازی) استفاده کنید.

اگر هنوز مطمئن نیستید که چرا باید از VPN برای سفر استفاده کنید ، ما تمام اطلاعاتی را که باید بدانید در اختیار داریم.

VPN برای سفر
استفاده از VPN برای سفر

VPN چیست؟

VPN سرویسی است که خریداری می کنید. فراهم می کند:

  • دسترسی خصوصی و ایمن به اینترنت.
  • تمام داده های آنلاین شما را رمزگذاری می کند تا هیچ کس نتواند ارتباط شما را از امواج هوا بگیرد. یک VPN از شما در برابر سرقت سایر اطلاعات مانند نام کاربری ، گذرواژه ، شماره کارت اعتباری ، کوکی های مرورگر و سایر اطلاعات شناسایی محافظت می کند.
  • به مسافران اجازه می دهد به اینترنت دسترسی داشته باشند انگار در کشور خودشان بوده اند – از جمله سایر کشورهایی که می خواهید در آنها ظاهر شوید.

دلایل مهم اینکه چرا باید از VPN برای سفر استفاده کنید

ما به شدت توصیه می کنیم برای سفر از VPN استفاده کنید ، در اینجا دلیل آن آمده است:

1. ایمنی و امنیت

برای محافظت از شهروندان خود ، بسیاری از دولتها ، از جمله ایالات متحده و کانادا ، اقدامات احتیاطی ایمنی را در مورد استفاده از WiFi عمومی منتشر کرده اند. ورود به سیستم Wi-Fi رایگان عمومی می تواند دسترسی هکرها را به اطلاعات شما باز کند. اگر برای اتصال به Wi-Fi نیازی به اضافه کردن نام ورود به سیستم و رمز عبور ندارید ، این بدان معناست که ایمن نیست. اطلاعات شخصی و گذرواژه های شما برای سرقت باز خواهد بود – از جمله ایمیل های ارسال شده ، اطلاعات بانکی ، اطلاعات کارت اعتباری و گذرواژه های ورود به سیستم استفاده می شود. اگر از VPN استفاده می کنید ، همه داده های شما رمزگذاری می شوند – استفاده از آن برای هکرها بی فایده است.

2. دسترسی به وب سایت های مسدود شده

برخی کشورها به دلیل سانسور دولتی وب سایت های خاصی مانند فیس بوک ، یوتیوب و رسانه های خبری آنلاین را مسدود می کنند. این امر به ویژه در کشورهای آسیایی از جمله چین ، برمه ، ویتنام و تایلند رایج است. می توانید از VPN برای انتخاب کشوری که وب سایت در آن در دسترس است استفاده کنید، و سپس می توانید به راحتی به وب سایت دسترسی پیدا کنید.

مثال دیگر این امر ، مسدود شدن خدمات Voice over Protocol (مانند Skype ، Facetime و Whatsapp) در امارات متحده عربی و قطر است. هنگامی که در این مناطق هستید ، کاربران برای دسترسی به خدمات VoP باید از VPN استفاده کنند.

3. هنگام سفر تلویزیون تماشا کنید

برای آن روزهای بارانی یا شب های بی خوابی ، همه ما عاشق ورود به سرویس پخش مورد علاقه خود و تماشای فیلم یا تماشای جدید سریال هستیم. اگرچه ، از اینکه بدانید بسیاری از خدمات فقط در کشورهای خاصی مانند Hulu ، BBC ، یا Starz Play در دسترس هستند ، ناراحت خواهید شد. و در حالی که سرویس هایی مانند Netflix و Amazon Prime در حال حاضر تقریباً در همه کشورهای جهان در دسترس هستند ، فهرست در هر کشور متفاوت است ، به این معنی که ممکن است نتوانید به سریالهای فعلی خود دسترسی پیدا کنید. اینجاست که VPN مفید است. می توانید “نقطه پایانی” خود را به عنوان کشور خود تعیین کنید و سپس بتوانید به سرویس دسترسی پیدا کنید مانند اینکه در خانه باشید.

Netflix خارج از کشور با VPN تماشا کنید

در سال 2016 Netflix پس از راه اندازی جهانی VPN ها ، آنها را سرکوب کرد. Netflix از آن زمان توانسته است بارهای VPN را از استفاده کاربران از خدمات خود جلوگیری کند ، اگرچه هنوز تعداد انگشت شماری از VPN هایی که با Netflix کار می کنند وجود دارد.

BestVPN اخیراً در مورد بهترین VPN ها برای تماشای Netflix تحقیق کرد و دریافت که ExpressVPN بهترین است. پس از آن NordVPN ، که در حال حاضر سرورهای Netflix در ایالات متحده ، فرانسه ، بریتانیا و هلند دارد ، دنبال شد.

استفاده از VPN برای تماشای Netflix به این معنی است که می توانید محتوایی را تماشا کنید که در منطقه فعلی شما موجود نیست یا به دلیل منقضی شدن آن ، هزینه های مجوز یا هنوز منتشر نشده است.

4. از مسدود شدن حسابهای بانکی جلوگیری کنید

مسدود کردن حساب بانکی هنگام سفر به خارج از کشور بدترین کابوس مسافران است. هزاران مایل دورتر از خانه و عدم دسترسی به پول خود ، مطمئناً موقعیت ایده آلی برای این شرایط نیست. این دلیل دیگری است که اگر قصد انجام هرگونه بانکداری آنلاین بر روی تلفن یا لپ تاپ خود را دارید ، از VPN در موقعیتی از راه دور. دلیل این امر این است که اگر بانک شما متوجه شود که از یک مکان خارجی وارد شده اید ، به عنوان مثال فیلیپین زمانی که در انگلستان هستید ، ممکن است حساب شما را پرچم گذاری و مسدود کند. سپس باید با بانک خود تماس بگیرید و وضعیت را اصلاح کنید.

یکی دیگر از راه های جلوگیری از این امر این است که قبل از حرکت به بانک خود در مورد سفرهای خود هشدار دهید و مکانها و تاریخهایی را که در حال سفر هستید به آنها اطلاع دهید.

5. از VPN برای معاملات بهتر سفر استفاده کنید

هنگام رزرو از کشوری دیگر ، ممکن است در پروازها یا سایر فعالیت های مسافرتی معاملات بهتری دریافت کنید. الگوریتم های سایت های رزرو هنگام تعیین قیمت پرواز ، موقعیت مکانی شما را در نظر می گیرند ، بنابراین ارزش آن را دارد که چند گزینه مکان را امتحان کنید تا ببینید آیا می توانید معامله بهتری به دست آورید!

در اینجا یک چک لیست مورد نیاز VPN است:

1. از هرگونه VPN رایگان خودداری کنید.

اتصال شما از رایانه شما ایمن است تا زمانی که به رایانه های ارائه دهنده VPN برسد. در آن زمان آنها می توانند فعالیت شما را ثبت کنند ، داده های شما را کپی کنند ، قبل از ارسال به اینترنت هر کاری که می خواهند انجام دهند.

2. یک شرکت معتبر انتخاب کنید

با توجه به نکته شماره 1 ، من اکیداً توصیه می کنم یک شرکت معتبر برای حفظ حریم خصوصی خود انتخاب کنید. ExpressVPN یکی از شرکتهای مستقر در جزایر ویرجین بریتانیا است که از سال 1995 در حال فعالیت است. هر کدام از ارائه دهندگان را انتخاب کنید ، نظرات کاربران را بررسی کنید و با در نظر داشتن حریم خصوصی خود ، هزینه ماهانه را انتخاب کنید.

3. رمزگذاری 128 بیتی

اکثر تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی به نوعی اتصال VPN به نام PPTP احتیاج دارند و یک ارائه دهنده VPN خوب نیز یک نوع اتصال به نام L2TP ارائه می دهد که همچنین سازگار است. برای بهترین محافظت از حریم خصوصی ، می خواهید اینها دارای رمزگذاری 128 بیتی باشند. اگر در وب سایت آنها ذکر نشده است ، از آنها بپرسید که آیا آن را ارائه می دهند. اگر این کار را نکردند ، ارائه دهنده دیگری را انتخاب کنید.

4. محاکمه رایگان

اطمینان حاصل کنید که آنها حداقل یک پیشنهاد به شما می دهند 7 روز ضمانت بازگشت وجه بدون ریسکبه همه ارائه دهندگان VPN مجبور می شوند خدمات خود را خریداری کنید تا حداکثر سرعتی را که ارائه می دهند دریافت کنید. این ارزشش را دارد زیرا اتصال به VPN تا حدودی سرعت اینترنت شما را کند می کند. متوجه خواهید شد که برخی از آنها می توانند در برخی از ساعات روز بسیار کند باشند ، بنابراین اگر اتصال اینترنت شما را بسیار کند کند ، ممکن است بخواهید بازپرداخت کنید. هر دو NordVPN و ExpressVPN یک دوره آزمایشی 7 روزه رایگان و 30 روز ضمانت بازگشت وجه را به شما می دهند.

5. انتخاب زیاد کشورها

ارائه دهنده VPN را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد اتصال در کدام کشور باشد. اکثر آنها ایالات متحده ، کانادا ، انگلستان و هلند را با چندین شهر برای انتخاب ارائه می دهند. ارتباطات از طریق رایانه ، رایانه لوحی یا تلفن هوشمند شما تا رسیدن به آن کشور ایمن می شود. پس از آن ، با ادامه سفر خود از طریق اینترنت ، کاملاً باز است. داده هایی که ارسال می کنید می تواند توسط ارائه دهندگان VPN ثبت شده و تابع قوانین حفظ حریم خصوصی کشوری باشد که به آن متصل می شوید.

6. قیمت

قیمت یک ارائه دهنده خوب و مطمئن باید بین 9 تا 12 دلار در ماه برای سرویس VPN نوع PPTP باشد ، اما اجازه دهید شهرت و ویژگی ها راهنمای شما باشد ، نه تفاوت قیمت بین Tall و Venti Latte.

نحوه استفاده از VPN برای سفر

چندین VPN مختلف وجود دارد ، هم رایگان و هم پولی. برای بهترین خدمات بهتر است از خدمات پولی استفاده کنید. یک مثال ExpressVPN است که دارای یک دوره آزمایشی هفت روزه رایگان (به علاوه 30 روز ضمانت بازگشت وجه) با 3000+ سرور در 160 مکان سرور VPN در 94 کشور است.

استفاده از VPN بسیار ساده است. شما به سادگی در وب سایت آنها ثبت نام کنید و VPN را برای تلفن ، رایانه لوحی یا لپ تاپ خود بارگیری و نصب کنید. سپس بعد از اتصال به اینترنت برنامه را باز کرده و سروری را انتخاب می کنید که می خواهید از آن استفاده کنید ، چند گزینه برای انتخاب دارید (نکته: در صورت عدم استفاده از مکان نزدیک برای سرعت بهتر) نیاز به یک نقطه پایانی خاص دارد). پس از چند ثانیه به سرور متصل می شوید و همه داده های شما رمزگذاری شده و از طریق شبکه مجازی منتقل می شوند.

اگر به مکانی با Wi-Fi واقعا کند سفر می کنید ، ممکن است با اتصال به VPN مشکل داشته باشید. ممکن است شما اصلاً نتوانید وصل شوید ، یا ممکن است واقعا کند باشد و در نتیجه همه ناامیدی های ناشی از اینترنت کند ایجاد شود. اگر Wi-Fi به اندازه کافی خوب نیست ، فقط از انجام هرگونه کار آنلاین با اطلاعات شخصی یا مالی خودداری کنید. اگر Wi-Fi همچنان در حال افت است ، همچنین بررسی کنید که آیا هنوز به VPN متصل هستید. ممکن است هر بار که Wi-Fi قطع شود ، شما را قطع کند. برخی از VPN ها دارای قابلیت اتصال خودکار هستند ، که ایده خوبی است هنگام سفر روشن کنید زیرا ممکن است فراموش کنید که VPN را روشن کنید.

یک VPN خوب بخش ضروری کیت ابزار دیجیتال هر مسافر است. این یک راه ارزان برای انجام اقدامات احتیاطی لازم برای محافظت از خود در اینترنت است. استفاده از VPN برای سفر به طرق مختلف به شما کمک می کند – همیشه ارزش ثبت نام در یک سرویس معتبر را دارد.