دلایل مهمی که چرا باید در سفر از VPN استفاده کنید

روزهایی که زمان تعطیلات به معنای خروج از محل کار و قطع ارتباط با دنیای بیرون است در حالی که مدتی مرخصی می‌گیرید، گذشته است.

از آنجایی که دسترسی به اینترنت در حین سفر (در اکثر مکان‌ها) بسیار آسان است، بیشتر ما بدون توجه به اینکه در کجای جهان هستیم در ارتباط دائمی هستیم. چه در یک سفر کاری، چه در تعطیلات و چه در سفر طولانی مدت، بدون شک نیاز به دسترسی به اینترنت در حین سفر خواهید داشت – خواه چک کردن چند ایمیل، پست کردن در رسانه های اجتماعی، رزرو پرواز و محل اقامت، یا تماشای تلویزیون در خارج از کشور.

مهم است که از ایمنی آنلاین خود آگاه باشید. هنگام استفاده از اینترنت و به ویژه هنگام استفاده از اینترنت از یک مکان دور در یک کشور خارجی، خطرات زیادی وجود دارد. به جای شبکه خانگی یا محل کار خود که با رمز عبور محافظت می شود، اغلب از وای فای عمومی یا نیمه عمومی (فرودگاه ها، ایستگاه های قطار، کافه ها و هتل ها همه در این دسته قرار می گیرند) یا احتمالاً بدترین رایانه های مشترک استفاده می کنید. به همین دلیل استفاده از VPN (شبکه خصوصی مجازی) در سفر ایده خوبی است.

اگر هنوز مطمئن نیستید که چرا باید از VPN برای سفر استفاده کنید، ما تمام اطلاعاتی را که باید بدانید در اختیار داریم.

Travel Dudes ExpressVPN را برای سفرهای بین المللی توصیه می کند. اینجا ثبت نام کنید (و 3 ماه رایگان دریافت کنید)!

VPN برای سفر
استفاده از VPN برای سفر

VPN چیست؟

VPN سرویسی است که شما خریداری می کنید. فراهم می کند:

  • دسترسی خصوصی و امن به اینترنت.
  • تمام داده های آنلاین شما را رمزگذاری می کند تا هیچ کس نتواند ارتباط شما را از امواج هوایی بگیرد. VPN از شما در برابر سرقت اطلاعات دیگر کاربران مانند نام کاربری، رمز عبور، شماره کارت اعتباری، کوکی های مرورگر و سایر اطلاعات شناسایی محافظت می کند.
  • به مسافران این امکان را می‌دهد که به اینترنت دسترسی داشته باشند، گویی در کشور خود هستند – از جمله کشورهای دیگری که می‌خواهید در آن‌ها حضور داشته باشید.

دلایل مهمی که چرا باید از VPN برای سفر استفاده کنید

ما به شدت توصیه می کنیم از VPN برای سفر استفاده کنید، دلیل این امر در اینجا آمده است:

1. ویژگی های ایمنی و امنیتی

برای محافظت از شهروندان خود، بسیاری از دولت ها، از جمله ایالات متحده و کانادا، اقدامات احتیاطی در مورد استفاده از WiFi عمومی منتشر کرده اند. ورود به وای فای عمومی رایگان می تواند به شما اجازه دهد تا هکرها بتوانند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. اگر برای اتصال به Wi-Fi نیازی به افزودن نام ورود و رمز عبور ندارید، به این معنی است که امنیت ندارد. داده‌های شخصی و گذرواژه‌های شما برای سرقت باز خواهند بود – از جمله ایمیل‌های ارسال شده، اطلاعات بانکی، جزئیات کارت اعتباری و رمز ورود استفاده‌شده. با این حال، اگر از VPN استفاده می کنید، تمام داده های شما رمزگذاری می شود – بی فایده کردن آن برای هر هکری.

2. به وب سایت های مسدود شده دسترسی داشته باشید

برخی از کشورها وب سایت های خاصی مانند فیس بوک، یوتیوب و خبرگزاری های آنلاین را به دلیل سانسور دولتی مسدود می کنند. این امر به ویژه در کشورهای آسیایی از جمله چین، برمه، ویتنام و تایلند رایج است. می توانید از VPN برای انتخاب کشوری که وب سایت در آن موجود است استفاده کنید، و سپس می توانید به راحتی به وب سایت دسترسی پیدا کنید.

نمونه دیگری از این مورد، مسدود شدن سرویس های Voice over Protocol (مانند Skype، Facetime و Whatsapp) در امارات متحده عربی و قطر است. هنگامی که در این مناطق هستند، کاربران باید از VPN برای دسترسی به خدمات VoP استفاده کنند.

3. در سفر تلویزیون تماشا کنید

برای آن روزهای بارانی یا شب‌های بی‌خوابی جت‌لگ، همه ما عاشق ورود به سرویس‌های پخش مورد علاقه‌مان و تماشای فیلم یا تماشای جدیدترین سریال‌ها هستیم. با این حال، از اینکه بدانید بسیاری از خدمات فقط در کشورهای خاصی مانند Hulu، BBC یا Starz Play در دسترس هستند، ناراحت خواهید شد. و در حالی که خدماتی مانند نتفلیکس و آمازون پرایم اکنون تقریباً در همه کشورهای جهان در دسترس هستند، کاتالوگ در هر کشور متفاوت است، به این معنی که ممکن است نتوانید به پرخوری سریال فعلی خود دسترسی پیدا کنید. اینجاست که VPN به کار می آید. شما می توانید “نقطه پایان” خود را به عنوان کشور خود تنظیم کنید و سپس بتوانید به خدمات دسترسی داشته باشید که گویی در خانه خود هستید.

Netflix Abroad را با VPN تماشا کنید

در سال 2016، نتفلیکس پس از راه اندازی جهانی VPN، آنها را سرکوب کرد. نتفلیکس از آن زمان توانسته است بارهای VPN را از اجازه دادن به کاربران برای استفاده از سرویس خود باز دارد، اگرچه هنوز تعداد انگشت شماری از VPN ها با Netflix کار می کنند.

BestVPN اخیراً در مورد بهترین VPN برای تماشای Netflix تحقیق کرد و دریافت که ExpressVPN (برای دریافت 3 ماه رایگان اینجا را کلیک کنید) بهترین است. به دنبال آن NordVPN، که در حال حاضر دارای سرورهای Netflix در ایالات متحده، فرانسه، بریتانیا و هلند است، انجام شد.

استفاده از VPN برای تماشای Netflix به این معنی است که می توانید محتوایی را تماشا کنید که در منطقه فعلی شما در دسترس نیست، یا به دلیل منقضی شده، هزینه های مجوز یا هنوز منتشر نشده است.

4. جلوگیری از مسدود شدن حساب های بانکی

مسدود کردن حساب بانکی شما در سفر به خارج از کشور، بدترین کابوس یک مسافر است. اینکه هزاران مایل از خانه دور باشید و نتوانید به پول خود دسترسی داشته باشید قطعاً موقعیت ایده آلی نیست. VPN در حالی که در یک مکان راه دور هستید. دلیل این امر این است که اگر بانک شما متوجه شود که از یک مکان خارجی، مثلاً فیلیپین، زمانی که به طور معمول در بریتانیا هستید، وارد سیستم شده اید، ممکن است حساب شما را علامت گذاری کرده و مسدود کند. سپس باید با بانک خود تماس بگیرید و وضعیت را اصلاح کنید.

راه دیگر برای جلوگیری از این امر این است که قبل از حرکت به بانک خود در مورد سفرهای خود هشدار دهید و مکان و تاریخ سفر خود را به آنها بگویید.

5. از VPN برای معاملات بهتر سفر استفاده کنید

ممکن است هنگام رزرو از کشوری دیگر، معاملات بهتری در مورد پروازها یا سایر فعالیت های مسافرتی دریافت کنید. الگوریتم‌های موجود در سایت‌های رزرو موقعیت مکانی شما را هنگام تعیین قیمت پرواز در نظر می‌گیرند، بنابراین ارزش آن را دارد که چند گزینه مکان را امتحان کنید تا ببینید آیا می‌توانید معامله بهتری دریافت کنید یا خیر!

همچنین ببینید: چگونه با استفاده از VPN بلیط هواپیما ارزان پیدا کنید

چه چیزی یک VPN خوب برای سفر ایجاد می کند؟

در اینجا چک لیست مورد نیاز VPN آمده است:

1. از هر گونه VPN رایگان اجتناب کنید

اتصال شما از رایانه شما تا زمانی که به رایانه های ارائه دهنده VPN برسد ایمن است. در آن مرحله آنها می توانند فعالیت شما را ثبت کنند، داده های شما را کپی کنند، قبل از ارسال آن به اینترنت هر کاری که می خواهند انجام دهند.

2. یک شرکت معتبر انتخاب کنید

با توجه به نکته شماره 1، من به شدت توصیه می کنم یک شرکت معتبر را برای حفظ حریم خصوصی خود انتخاب کنید. ExpressVPN یکی از این شرکت‌های مستقر در جزایر ویرجین بریتانیا است که از سال 1995 فعالیت خود را آغاز کرده است.

3. رمزگذاری 128 بیتی

اکثر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به نوعی اتصال VPN به نام PPTP نیاز دارند و یک ارائه‌دهنده VPN خوب نیز یک نوع اتصال به نام L2TP را ارائه می‌دهد که سازگار است. برای بهترین محافظت از حریم خصوصی، می‌خواهید اینها رمزگذاری 128 بیتی داشته باشند. اگر در وب سایت آنها فهرست نشده است، از آنها بپرسید که آیا آن را ارائه می دهند یا خیر. اگر این کار را نکردند، ارائه دهنده دیگری را انتخاب کنید.

4. آزمایشی رایگان

مطمئن شوید که آنها حداقل به شما پیشنهاد می دهند 7 روز ضمانت بازگشت وجه بدون ریسک. همه ارائه دهندگان VPN شما را مجبور می کنند خدمات خود را خریداری کنید تا حداکثر سرعتی که ارائه می دهند را دریافت کنید. این ارزشش را دارد زیرا اتصال به VPN تا حدودی سرعت اینترنت شما را کاهش می دهد. متوجه خواهید شد که برخی از آنها ممکن است در زمان های خاصی از روز بسیار کند باشند، بنابراین اگر اتصال اینترنت شما را خیلی کند می کند، ممکن است بخواهید درخواست بازپرداخت کنید. هم NordVPN و هم ExpressVPN یک آزمایش 7 روزه رایگان و 30 روز ضمانت بازگشت پول به شما ارائه می دهند.

5. انتخاب بزرگ کشورها

ارائه‌دهنده VPN را انتخاب کنید که به شما امکان انتخاب کشوری را می‌دهد که اتصال در کدام کشور باشد. ارتباطات از رایانه، تبلت یا تلفن هوشمند شما تا زمانی که به آن کشور برسند ایمن خواهند بود. پس از آن، همانطور که به سفر خود از طریق اینترنت ادامه می دهد، کاملاً باز است. داده‌هایی که ارسال می‌کنید می‌توانند توسط ارائه‌دهندگان VPN ثبت شوند و مشمول قوانین حفظ حریم خصوصی کشوری هستند که به آن متصل می‌شوید.

6. قیمت

قیمت یک ارائه دهنده خوب و ایمن باید بین 9 تا 12 دلار در ماه برای سرویس VPN نوع PPTP باشد، اما اجازه دهید شهرت و ویژگی ها راهنمای شما باشد، نه تفاوت قیمت بین Tall و Venti Latte.

بهترین VPN برای سفر چیست؟

چندین VPN مختلف وجود دارد، هم رایگان و هم پولی. برای بهترین خدمات بهتر است از سرویس پولی استفاده کنید. به عنوان مثال ExpressVPN است که دارای یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه (به علاوه 30 روز ضمانت بازگشت پول)، با بیش از 3000 سرور VPN در 160 مکان سرور VPN در 94 کشور است.

نحوه استفاده از VPN در سفر

استفاده از VPN بسیار ساده است. شما به سادگی در وب سایت آنها ثبت نام کنید و VPN را برای تلفن، تبلت یا لپ تاپ خود دانلود و نصب کنید. بعد از اینکه به اینترنت وصل شدید، برنامه را باز کنید و سروری را انتخاب کنید که می‌خواهید از آن استفاده کنید، چند گزینه برای انتخاب خواهید داشت (نکته: اگر نمی‌خواهید از یک مکان نزدیک برای سرعت بهتر استفاده کنید. نیاز به یک نقطه پایانی خاص). پس از چند ثانیه به سرور متصل می شوید و تمام داده های شما رمزگذاری شده و از طریق شبکه مجازی منتقل می شود.

اگر به مکانی با وای فای بسیار کند سفر می کنید، ممکن است با اتصال به VPN مشکل داشته باشید. ممکن است اصلاً نتوانید وصل شوید، یا می‌تواند واقعاً کند باشد و در نتیجه تمام ناامیدی‌های ناشی از اینترنت کند را به همراه داشته باشد. اگر Wi-Fi به اندازه کافی خوب نیست، از انجام هر کاری آنلاین با اطلاعات شخصی یا مالی خودداری کنید. اگر وای‌فای مدام کاهش می‌یابد، همچنان بررسی کنید که هنوز به VPN متصل هستید. ممکن است هر بار که Wi-Fi قطع شود، ارتباط شما را قطع کند. برخی از VPN ها دارای ویژگی اتصال خودکار هستند که ایده خوبی برای روشن کردن آن در سفر است زیرا ممکن است فراموش کنید VPN را روشن کنید.

آیا برای سفر به VPN نیاز دارم؟

یک VPN خوب بخشی ضروری از کیت ابزار دیجیتال هر مسافری است. این یک راه ارزان برای انجام اقدامات احتیاطی لازم برای محافظت از خود به صورت آنلاین است. استفاده از VPN برای سفر به شما در بسیاری از موارد کمک می کند – همیشه ارزش ثبت نام با یک سرویس معتبر را دارد.