راهنمای ITB برای تأثیرگذاران صنعت و سفر

به ITB برلین خوش آمدید!

ITB بزرگترین و همچنین یکی از مهم ترین نمایشگاه های تجاری مسافرتی در جهان است. و نه، این فقط برای بازار آلمان نیست، بلکه بین المللی است!

اولین بار آن را به سادگی عظیم و طاقت فرسا می یابند! دیگرانی که قبلاً بوده‌اند، آن را بسیار بزرگ و استرس‌زا می‌دانند، به‌خصوص اگر سازمان‌دهی نشده باشید. Travel Dudes دوست دارد در این رویداد شرکت کند زیرا برای شبکه سازی عالی است.

برای ما، سفر ITB یک امر ضروری است! 7 تا 9 مارس 2023!

جهان در 26 سالن نمایش داده شده است و بسیاری از سالن ها 3 تا 4 سطح را ارائه می دهند! حتی 3، 4 خط اتوبوس مختلف وجود دارد که مردم را از سالن به سالن در مسیرهای مختلف می آورند!

گم شدن آسان است. من از برنامه سفر ITB برای یافتن موفقیت آمیز مسیر خود استفاده کرده ام. اما باید سعی کنید منظم تر باشید، به خصوص اگر می خواهید با مردم ملاقات کنید. قبل از هر گونه قرار ملاقات، نگاهی به نقشه بیندازید و ببینید کدام کشور در کدام سالن قرار دارد. به خاطر داشته باشید که رسیدن به قرار بعدی می تواند تا 30 دقیقه طول بکشد!

بنابراین بین قرارها زمان بگذارید و در روز زیاد نگذارید. یا در مورد نحوه تنظیم قرار بعدی خود هوشمند باشید و سعی کنید قرار بعدی نزدیک به سالن اولین قرار ملاقاتتان باشد.

نکته: برای رسیدن به جلسه بعدی خود، از میانبر پارک استفاده کنید. این پارک در مرکز نمایشگاه قرار دارد و با استفاده از آن، نیازی نیست از میان جمعیت عبور کنید. همچنین یافتن مسیر در طول مسیر آسان تر است، زیرا هر سالن علائم بزرگی روی دیوارهای خود دارد.

سفر ITB نه تنها برای صنعت ضروری است، بلکه باید برای وبلاگ نویسان حرفه ای سفر نیز ضروری است!

اکنون یازدهمین سال ITB برلین است که برای این صنعت جدید و خیزش باز است. در گذشته ITB ارائه‌ها، کارگاه‌ها و بحث‌های بسیار جالبی را ارائه می‌کرد. اگر امسال وجود داشته باشد، بیشتر آنها را در eTravel World (سالن 6.1) خواهید یافت.

دو مرحله وجود خواهد داشت، مرحله eTravel (سالن 6.1) و آزمایشگاه eTravel (سالن 7.1c). کارگاه های آموزشی را می توان در آزمایشگاه eTravel یافت و مرحله eTravel جلسات و بحث های نوآورانه ای خواهد داشت.

راهنمای ITB: چیزهایی که باید مراقب آنها باشید

The Travel Dudes & BudgetTraveller – توییت سفر ITB 2023:

چه زمانی: چهارشنبه 8
زمان: 19:00 – 23:55
محل: The Social Hub Berlin Mitte, Alexanderstraße 40, 10179 برلین
بلیط: .eventbrite.de/e/the-travel-dudes-budgettraveller-itb-travel-tweet-up-2023-tickets

توییت‌های The Travel Dudes و Budget Traveler ITB در مرکز اجتماعی در برلین میته.
توییت‌های The Travel Dudes و Budget Traveler ITB در مرکز اجتماعی در برلین میته.

با تشکر از شریک برتر ما، کاستا دل سول

کاستا دل سول - ردپای صفر

شما می دانید کجا می توانید من را پیدا کنید #CostadelSol

آمدن به مالاگا و کاستا دل سول به معنای یافتن مناظر زیبا، سواحل افسانه ای، غذاهای خوشمزه، آداب و رسوم و سنت های جالب است. این به معنای کشف میراث فرهنگی غنی، مناطق ساحلی شگفت‌انگیز و روستاهای زیبای زیرزمینی سفید است. پرده برداری از رازهای شگفت انگیزی است که اقامت شما را فراموش نشدنی می کند.

حمایت از این رویداد همچنان امکان پذیر است! برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید!

MATTA در ITB با سفیر

ambassador و MATTA به همراه شرکای Penang Global Tourism، ​​Tourism Perak، Sabah Tourism Board و Tourism Selangor از رسانه های مسافرتی دعوت می کنند تا از غرفه MATTA بازدید کرده و با هیئت های گردشگری دولتی، آژانس های مسافرتی و اپراتورهای تور مالزی دیدار کنند. در مالزی Travel Media Get Together، متا و شرکای آن به طور مختصر خود را معرفی خواهند کرد. به دنبال آن یک رویداد شبکه ای غیررسمی که در آن نوشیدنی ها و تنقلات سرو می شود، انجام خواهد شد.

چه زمانی: سه شنبه 7
زمان: 16:00 الی 18:00
محل: غرفه MATTA (سالن 26، 103-104)
بلیط: eventbrite.com/e/matta-travel-media-get-together-itb-berlin-2023-tickets-553469912407

پایگاه بلاگر ITB – hub27

پایگاه بلاگر ITB در هاب 27 جدید مکانی است که همه بلاگرها و اینفلوئنسرهای معتبر مسافرتی می توانند با یکدیگر ملاقات کنند، شبکه، وبلاگ، وبلاگ یا به سادگی باتری های خود را شارژ کنند.

اندلس در تاریخ 7 مارس ساعت 4 بعد از ظهر در پایگاه بلاگر ITB میزبان یک گردهمایی است. می توانید برخی از غذاهای خوشمزه اندلسی مانند شراب شری از جرز و ژامبون ایبری را امتحان کنید. این رویداد فرصتی عالی برای آشنایی بیشتر با فرهنگ و غذاهای اندلس خواهد بود.

چه زمانی: سه شنبه 7
زمان: 16:00 الی 18:00
محل: پایگاه بلاگر ITB

Travel Massive – ITB Party

چه زمانی: سه شنبه 7
زمان: 20:00 – 02:00
محل: Selina Berlin Mitte, Alte Schönhauser Strasse 2, 10119 Berlin
بلیط: eventbrite.com/e/travel-massive-berlin-itb-party-2023-tickets-526496805117

در اینجا نمای کلی غرفه داران را خواهید یافت: itb.com/en/itb-berlin-for-visitors/exhibitor-list/

نکته: دوشنبه وارد شوید تا با دوستان و همکاران خود ملاقات کنید و روز چهارشنبه توییت-آپ دوستان مسافرتی ما را ببینید، اما همچنین از روز اول در ITB باشید! سه روز اول به روی عموم باز نیست و می توانید با سرعت بیشتری از سالنی به سالن دیگر حرکت کنید. اما این زمانی است که افراد مناسب هنوز در نمایشگاه حضور دارند.

در سال‌های گذشته، بسیاری روز جمعه قبل از اینکه ITB برلین درهای خود را به روی عموم باز کند، آنجا را ترک کردند. سپس عصبانی شد و شما حتی نیازی به تلاش برای برگزاری جلسات موفق نداشتید. در غرفه‌ها، شما عمدتا مهماندارانی را پیدا می‌کردید و اگر باید از قبل جلسه‌ای ترتیب می‌دادید، حریف شما از روزهای قبل خسته و خسته می‌شود… درست مثل شما. و شما می خواهید برای انجام تجارت با آنها ملاقات کنید، درست است؟

اما، امسال نمایشگاه تجاری در عصر پنجشنبه به پایان می رسد! یک گزینه خوب این است که 1-3 روز اضافی بمانید و برلین را کشف کنید.

سپس دوباره برنامه کنوانسیون ITB وجود دارد.

به ITB برلین بیایید تا از آخرین روندهای صنعت جلوتر بمانید!

با سخنرانی‌های کلیدی، بحث‌های پنل، و مصاحبه‌های متخصص در مورد موضوعات پیشرفته مانند فناوری سفر، بازاریابی و توزیع، سفرهای آینده، MICE، پایداری و مسئولیت اجتماعی، مهمان‌نوازی، سفر تجاری، کار آینده و موارد دیگر – شما نمی‌خواهید از دست بدهید. .

به علاوه، جوایزی برای برتری در زمینه های مختلف اعطا خواهد شد. به ما در کنفرانس پیشرو صنعت سفر در جهان بپیوندید تا بینش های ارزشمند و توصیه های عملی را از برخی از باهوش ترین ذهن های این تجارت به دست آورید!

محل اقامت: در حین بازدید از ITB، مناطق بسیار خوبی برای کشف کمی بیشتر از برلین وجود دارد. اما هنگام رفتن یا خروج از ITB انتظار ترافیک سنگین را داشته باشید. چند هتل وجود دارند که خدمات شاتل مسافرتی ITB را ارائه می دهند! آنها را اینجا پیدا کنید. اما تعداد زیادی آپارتمان برای اجاره، هاستل، بوتیک هتل ها و B&B ​​نیز وجود دارد.

سفر ITB
راهنمای ITB برای تأثیرگذاران صنعت و سفر

برای شما:

وبلاگ نویسی و رسانه های اجتماعی سفر برای شما و کسب و کارتان تازگی دارد، اما شما علاقه مند به کار با اینفلوئنسرهای برتر سفر هستید؟ یا قبلاً تجربه کسب کرده اید، پتانسیل را درک کرده اید و می خواهید کمپین ها و استراتژی های خود را به سطح بعدی ارتقا دهید؟ یا شما یک وبلاگ نویس سفر هستید، اما اکنون در مرحله ای برای برداشتن گام های بعدی هستید و به دنبال یک شریک قوی هستید؟

سپس با ما تماس بگیرید و بیایید ملاقات کنیم، دوستان سفر

همچنین بخوانید: آشنایی با وبلاگ نویسی حرفه ای در سفر: با مطالعه موردی توضیح داده شده است

راهنمای شبکه سرعت ITB:

چه زمانی: 8 مارس ساعت 9:00 الی 10:30 شب
جایی که: مکعب شهر
سازمان بهداشت جهانی: غرفه داران ITB برلین + خریداران
اطلاعات: itb.com/en/trade-show-brands/events/itb-speed-networking/

نحوه سرعت دادن به تاریخ در ITB

  1. قبل از ثبت نام برای شرکت، بدانید که غرفه داران می خواهند از ITB Speed ​​Dating به چه چیزی برسند. غرفه داران می خواهند با افرادی ملاقات کنند که ممکن است بخواهند محتوایی را در مورد یک مقصد یا کسب و کار خود و همچنین حمایت از فعالیت های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.
  2. پس از دریافت Log-In برای ابزار تطبیق، نمایه خود را به طور کامل پر کنید. دوستیابی سریع یک تصمیم دو طرفه است. شما به حامیانی نیاز دارید که علاقه مند به کار با آنچه می خواهید انجام دهید و ارائه دهید. غرفه داران می خواهند نیازهای بازاریابی و تبلیغات خود را برآورده کنند. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد وبلاگ خود و خودتان ارائه دهید، برای هر دو طرف بهتر است.
  3. قبل از تعیین قرار ملاقات، مدتی را صرف تحقیق در مورد غرفه دارانی که می خواهید با آنها ملاقات کنید و اهداف و انتظارات شما چیست، صرف کنید. نمایه های غرفه داران در ابزار تطبیق شامل اطلاعاتی در مورد شرکت و همچنین اهداف شرکت در Speed ​​Dating خواهد بود. همچنین باید به وب سایت غرفه داران نگاهی بیندازید تا تصمیم بگیرید که آیا آنها از نوع شرکتی هستند که می خواهید با آن کار کنید یا خیر.
  4. قرار ملاقات های خود را با دقت برنامه ریزی کنید و در صورت عدم امکان قرار ملاقات، به موقع جلسات را لغو کنید.
  5. خود را به عنوان خریدار در بازار مجازی ثبت نام کنید تا از قبل جلسات بیشتری را برنامه ریزی کنید یا جلسات بعدی را با این صنعت آسان تر برنامه ریزی کنید. itb.com/fa/itb-berlin-for-visitors/exhibitor-directory/
  6. سوالات و علایق خود را برای جلسات از قبل فرموله کنید تا از فرصت های 8 دقیقه ای خود به موثرترین روش استفاده کنید.
سفر ITB
راهنمای ITB برای تأثیرگذاران صنعت و سفر

راهنمای سفر ITB: نحوه سرعت بخشیدن به تاریخ برای غرفه داران

  1. قبل از ثبت نام برای شرکت، بدانید که حریف شما می خواهد از دوستیابی سریع به چه چیزی برسد. وبلاگ نویسان می خواهند با افرادی ملاقات کنند که ممکن است در پروژه های آینده با آنها شریک شوند. انواع پروژه ممکن است شامل موارد زیر باشد: تبادل سفر برای محتوای وبلاگ آنها در مورد مکان یا شرکت؛ یافتن شرکت‌هایی که می‌خواهند عکس، ویدیو یا محتوای نوشتاری بخرند. استخدام شدن برای کمک به تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی شرکت و انواع پروژه‌های آن ماهیت.
  2. پس از دریافت Log-In برای ابزار تطبیق، نمایه خود را به طور کامل پر کنید. دوستیابی سریع یک تصمیم دو طرفه است. شما به وبلاگ نویسانی نیاز دارید که نیازهای بازاریابی و تبلیغات شما را برآورده کنند، اما وبلاگ نویسان همچنین به دنبال حامیان مالی بالقوه صنعت هستند که به آنچه می خواهند انجام دهند و ارائه دهند، مرتبط هستند. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار و انتظارات خود ارائه دهید، برای هر دو طرف بهتر است.
  3. قبل از تعیین قرار ملاقات، مدتی را صرف تحقیق در مورد وبلاگ نویسانی که می خواهید با آنها ملاقات کنید و گروه های هدفی که می خواهید به آنها دسترسی داشته باشید، اختصاص دهید. نمایه های آنها در ابزار تطبیق شامل اطلاعاتی در مورد اینکه خوانندگان آنها از کجا آمده اند و در مورد چه چیزهایی می نویسند، خواهد بود. همچنین باید به وب‌سایت‌های آن‌ها و احتمالاً صفحه‌های طرفداران فیس‌بوک یا فیدهای توییتر آن‌ها نگاهی بیندازید تا تعیین کنید که آیا آن‌ها از آن دسته افرادی هستند که می‌خواهید با آنها کار کنید یا خیر.
  4. لطفاً در برنامه‌ریزی خود، یک نفر دوم شرکت خود را نیز بگنجانید. این شخص می تواند در طول دوستیابی سریع بلاگر ITB از شما پشتیبانی کند یا در صورت لزوم می تواند به جای شما عمل کند.
  5. قرار ملاقات های خود را با دقت برنامه ریزی کنید و در صورت عدم امکان قرار ملاقات، به موقع جلسات را لغو کنید.
  6. خود را در بازار مجازی ثبت نام کنید برای برنامه ریزی جلسات اضافی از قبل یا برنامه ریزی جلسات بعدی با وبلاگ نویسان آسان تر. لطفا ببینید itb.com/fa/itb-berlin-for-visitors/exhibitor-directory/
  7. سوالات را فرموله کنید و علائق خود را برای جلسات قبل از استفاده از 8 دقیقه اسلات خود را به موثرترین راه.
  8. اگر سؤالی دارید یا اطلاعات بیشتری در مورد هر وبلاگ نویس خاصی می خواهید، کاملاً قابل قبول است مستقیما با آنها تماس بگیرید