راهنمای ITB برای صنعتگران و مسافران تأثیرگذار

به ITB برلین خوش آمدید!

ITB بزرگترین و همچنین یکی از مهمترین نمایشگاه های تجاری مسافرتی در جهان است. و نه ، فقط برای بازار آلمان نیست ، بین المللی است!

کسانی که برای اولین بار استفاده می کنند آن را بسیار عظیم و قریب به اتفاق خواهند یافت! دیگران که قبلاً بوده اند ، آن را بسیار بزرگ و استرس زا خواهند دید ، به ویژه اگر شما منظم نباشید. Travel Dudes دوست دارد در این رویداد شرکت کند زیرا برای شبکه عالی است.

برای ما ، سفر ITB یک سفر ضروری است! 4 – 8 مارس 2020!

جهان در 26 سالن نمایش داده شده است و بسیاری از سالن ها 3 تا 4 سطح را ارائه می دهند! حتی 3 ، 4 خط مختلف اتوبوس وجود دارد که مردم را از سالن به سالن در مسیرهای مختلف می آورد!

گم شدن آسان است. من از برنامه سفر ITB برای یافتن موفقیت آمیز راه خود استفاده کرده ام. اما باید سعی کنید سازماندهی بیشتری داشته باشید ، به خصوص اگر می خواهید با افراد ملاقات کنید. قبل از قرار ملاقات ، به نقشه نگاه کنید و ببینید در کدام سالن کدام کشور واقع شده است. به خاطر داشته باشید که رسیدن به قرار بعدی شما حداکثر 30 دقیقه طول می کشد!

بنابراین بین قرار ملاقات ها فاصله بگذارید و بیش از حد در روز وقت نگذارید. یا در مورد نحوه تنظیم قرار بعدی خود هوشمند باشید و سعی کنید قرار بعدی را نزدیک سالن اولین جلسه خود داشته باشید.

نکته: برای رفتن به جلسه بعدی خود ، از میانبر در پارک استفاده کنید. این پارک در مرکز نمایشگاه قرار دارد و با استفاده از آن ، مجبور نیستید جمعیت را زیر و رو کنید. همچنین پیدا کردن راه خود در این راه آسان تر است ، زیرا هر سالن تابلوهای بزرگی روی دیوارهای خود دارد.

سفر ITB فقط برای صنعت ضروری نیست ، بلکه برای وبلاگ نویسان حرفه ای سفر نیز ضروری است!

اکنون هشتمین سال ITB برلین است که تمرکز ویژه ای بر روی این صنعت جدید و خیزش وجود دارد. ITB ارائه ها ، کارگاه ها و بحث های بسیار جالبی را ارائه می دهد. اکثر آنها را در eTravel World (سالن 6.1) خواهید یافت.

دو مرحله وجود خواهد داشت ، مرحله eTravel (سالن 6.1) و آزمایشگاه eTravel (سالن 7.1c). کارگاه ها را می توانید در آزمایشگاه eTravel پیدا کنید و مرحله eTravel جلسات و بحث های ابتکاری خواهد داشت.

سفر ITB
سفر ITB

راهنمای ITB: مواردی که باید مراقب آنها باشید

بحث پنل – “تأثیرگذار: قهرمان یا شرور؟”
چه زمانی: جمعه 6 اسفند
زمان: 15:00 – 15:30
جایی که: سالن 7.1b ، آزمایشگاه eTravel

و برای همه وبلاگ نویسان سفر … به تقویم خود اضافه کنید:
– چهارشنبه ساعت 10 صبح (سالن 4.1/113) – قهوه و کروسان با Evaneos
– چهارشنبه ساعت 15:30 بعد از ظهر (سالن 26a/108 ، 118) – کوکتل و تنقلات با تابلوهای گردشگری محلی از مالزی
– پنجشنبه ساعت 4 بعد از ظهر (سالن 26a/108 ، 118) – کوکتل و تنقلات با تابلوهای گردشگری محلی از مالزی

Travel Dudes & iamb Ambassador ITB travel Tweet-Up:

چه زمانی: چهارشنبه 4
زمان: 19:00 – 22:00
محل: رستوران Muse ، Immanuelkirchstraße 31 ، 10405 برلین
بلیط: eventbrite.com/e/the-iambassy-travel-dudes-itb-travel-tweet-up-2020-tickets-93918782607

در اینجا نمای کلی آن را مشاهده خواهید کرد: itb-kongress.de/fa/ITBBerlinConvention/Program/index.jsp
و در اینجا شما می توانید جریان زنده را پیدا کنید: itb-kongress.de/de/Mediathek/Livestream/Livestream2020.html

نکته: سه شنبه برای ملاقات با دوستان و همکاران حاضر شوید و چهارشنبه Tweet-Up دوستان سفر ما ، اما همچنین از روز اول در ITB باشید! سه روز اول برای عموم آزاد نیست و می توانید خیلی سریعتر از سالن به سالن حرکت کنید. اما این زمانی است که افراد مناسب هنوز در نمایشگاه حضور دارند.

بسیاری از آنها روز جمعه قبل از باز شدن درهای ITB برلین به روی عموم عزیمت می کنند. سپس دیوانه می شود و شما حتی سعی نمی کنید جلسات موفقی داشته باشید. در غرفه ها ، عمدتا مهماندارها را خواهید دید و اگر باید از قبل جلسه ای ترتیب داده باشید ، حریف شما از روزهای قبل خسته و خسته خواهد شد … درست مثل شما. و شما می خواهید با آنها ملاقات کنید تا تجارت کنند ، درست است؟

سپس چندین وبینار مفید وجود دارد که می توانید از قبل مشاهده کنید. آنها برای غرفه داران و بازدیدکنندگان تجاری هستند و می توانید آنها را به صورت رایگان تماشا کنید.

محل اقامت: هنگام بازدید از ITB ، مناطق زیادی برای کشف کمی بیشتر برلین وجود دارد. اما هنگام رفتن یا خروج از ITB انتظار ترافیک سنگین را داشته باشید. چند هتل وجود دارد که خدمات شاتل مسافرتی ITB را ارائه می دهند! آنها را اینجا پیدا کنید. اما تعداد زیادی آپارتمان برای اجاره ، هاستل ، هتل های بوتیک و تختخواب ها نیز وجود دارد.

سفر ITB

برای شما:

وبلاگ نویسی سفر و رسانه های اجتماعی برای شما و کسب و کار شما تازگی دارد ، اما آیا علاقه مند به همکاری با تأثیرگذارترین مسافران در سفر هستید؟ یا شما قبلاً تجربه کرده اید ، به پتانسیل ها پی برده اید و می خواهید کمپین ها و استراتژی های خود را به سطح بعدی ارتقا دهید؟ یا شما یک وبلاگ نویس سفر هستید ، اما اکنون در مرحله ای هستید که گام های بعدی را برداشته و به دنبال یک شریک قوی هستید؟

سپس با ما تماس بگیرید و بیایید ملاقات کنیم ، یا Travel Dudes و/یا iamb Ambassador

همچنین بخوانید: درک وبلاگ نویسی حرفه ای در سفر: با مطالعه موردی توضیح داده شده است

راهنمای شبکه سازی ITB SPEED:

چه زمانی: 5 مارس ساعت 4:00 – 5:30 بعد از ظهر
جایی که: مکعب شهر سطح B
سازمان بهداشت جهانی: غرفه داران وبلاگ نویسان معتبر ITB Berlin +
اطلاعات: itb-berlin.de/fa/Visitors/TradeVisitors/Blogger

نحوه سرعت بخشیدن به تاریخ برای وبلاگ نویسان

  1. قبل از ثبت نام برای مشارکت ، بدانید که غرفه داران می خواهند با ITB Blogger Speed ​​Dating به چه چیزی برسند. غرفه داران می خواهند با افرادی ملاقات کنند که ممکن است بخواهند محتوای مربوط به مقصد یا کسب و کار خود و همچنین پشتیبانی از فعالیت های رسانه های اجتماعی خود را به اشتراک بگذارند.
  2. پس از ورود به سیستم برای ابزار تطبیق ، مشخصات خود را به طور کامل پر کنید. دوستیابی سریع یک تصمیم دو طرفه است. شما به حامیانی نیاز دارید که علاقه مند به کار با کارهایی هستند که می خواهید انجام دهید و ارائه می دهید. غرفه داران می خواهند نیازهای بازاریابی و ارتقاء خود را برآورده کنند. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد وبلاگ خود و خودتان ارائه دهید ، برای هر دو طرف بهتر است.
  3. قبل از برنامه ریزی قرار ملاقات ، زمانی را صرف تحقیق در مورد غرفه دارانی که می خواهید با آنها ملاقات کنید و اهداف و انتظارات شما چیست کنید. مشخصات نمایندگان در ابزار تطبیق شامل اطلاعات مربوط به شرکت و همچنین اهداف شرکت در Speed ​​Dating خواهد بود. همچنین باید به وب سایت غرفه دار نگاه کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا آنها از نوع شرکتی هستند که می خواهید با آنها کار کنید.
  4. در صورت عدم امکان ملاقات ، قرارهای خود را با دقت برنامه ریزی کرده و جلسات را به موقع لغو کنید.
  5. خود را به عنوان یک وبلاگ نویس در Virtual Market Place ثبت نام کنید تا از قبل جلسات بیشتری را برنامه ریزی کرده یا جلسات بعدی را با سهولت بیشتری برنامه ریزی کنید. www.virtualmarket.itb-berlin.de/fa/
  6. س questionsالات و علایق خود را برای جلسات از قبل تنظیم کنید تا از 8 دقیقه اسلات خود به بهترین نحو استفاده کنید.
سفر ITB

راهنمای سفر ITB: نحوه افزایش تاریخ برای غرفه داران

  1. قبل از ثبت نام برای مشارکت ، بدانید که وبلاگ نویسان می خواهند از طریق دوستیابی سریع به چه چیزی برسند. وبلاگ نویسان می خواهند با افرادی ملاقات کنند که ممکن است در پروژه های آینده با آنها همکاری کنند. انواع پروژه ممکن است شامل موارد زیر باشد: تبادل سفر با محتوای وبلاگ آنها در مورد مکان یا شرکت. یافتن شرکت هایی که مایل به خرید عکس ، فیلم یا محتوای مکتوب هستند. برای کمک به تلاش های رسانه های اجتماعی شرکت و انواع پروژه های آن نوع استخدام شده است.
  2. پس از ورود به سیستم برای ابزار تطبیق ، مشخصات خود را به طور کامل پر کنید. دوستیابی سریع یک تصمیم دو طرفه است. شما به وبلاگ نویسی نیاز دارید که نیازهای بازاریابی و تبلیغات شما را برآورده کند ، اما وبلاگ نویسان همچنین به دنبال حامیان احتمالی صنعت هستند که به آنچه می خواهند انجام دهند و ارائه دهند ، مرتبط هستند. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد تجارت و انتظارات خود ارائه دهید ، برای هر دو طرف بهتر است.
  3. قبل از برنامه ریزی قرار ملاقات ، زمانی را برای تحقیق در مورد کدام وبلاگ نویسان که می خواهید با آنها ملاقات کنید و گروه های موردنظر که می خواهید به آنها برسید اختصاص دهید. مشخصات آنها در ابزار تطبیق شامل اطلاعاتی در مورد اینکه خوانندگان آنها از کجا آمده اند و درباره چه چیزهایی درباره آنها می نویسند است. همچنین باید به وب سایت های آنها و احتمالاً صفحات طرفداران فیس بوک یا فیدهای توییتر آنها نگاهی بیندازید تا بتوانید تعیین کنید که آیا آنها از نوع افرادی هستند که می خواهید با آنها کار کنید.
  4. لطفاً یک فرد تماس دوم شرکت خود را در برنامه ریزی خود قرار دهید. این شخص می تواند در طول آشنایی سریع ITB Blogger از شما حمایت کند یا در صورت لزوم می تواند در محل شما عمل کند.
  5. در صورت عدم امکان ملاقات ، قرارهای خود را با دقت برنامه ریزی کرده و جلسات را به موقع لغو کنید.
  6. خود را در بازار مجازی ثبت نام کنید برای برنامه ریزی جلسات اضافی از قبل یا برنامه ریزی جلسات بعدی با وبلاگ نویسان به راحتی. لطفاً به www.virtualmarket.itb-berlin.de/fa/ مراجعه کنید
  7. س questionsالات را تدوین کنید و علایق خود را برای جلسات قبل از استفاده از 8minutes-slots خود را در موثر ترین راه.
  8. اگر س questionsالی دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد هر وبلاگ نویس خاصی داشته باشید ، برای شما کاملاً قابل قبول است مستقیم با آنها تماس بگیرید