سوء استفاده از رسانه های اجتماعی – #TLPicks

5 مارس 2015: به روز رسانی و پیام مدیر دیجیتال Travel & Leisure:
“مطمئن باشید که در آینده ما از عکس های دیگران در اینستاگرام استفاده نخواهیم کرد و پیوندها را به travellandleisure.com تغییر نمی دهیم. پس از راه اندازی مجدد سایت ، زمان بیشتری برای بازگرداندن پیوندها از پین های قدیمی نیز خواهیم داشت. “

به نظر می رسد پین های جدید به شرایط و ضوابط معمولی پایبند هستند ، فقط پین های قدیمی هنوز به منبع اصلی پیوند ندارند.

در اینجا داستان کامل است

ما رسانه های اجتماعی را دوست داریم – و سپس این اتفاق افتاد

یکی از عکس های ما ، که در اینستاگرام به اشتراک گذاشتیم ، در Pinterest توسط Travel and Leisure استفاده شد.

در ابتدا بسیار زیبا به نظر می رسید ، زیرا وقتی کسی عکس ما را به اشتراک می گذارد دوست داریم. سپس بررسی کردم و اعتبار اشتباه داده شد. @ در جلوی نام وجود نداشت. مانند این که هیچ کس هرگز منبع اصلی ما را پیدا نمی کند! سفرهای عجیب + اوقات فراغت در واقع می دانید چگونه “مودب” باشید اما فقط زمانی که عکس از کارکنان خود آنها است.

عالی نیست ، اما هیچ چیز برای ناراحتی زیاد نیست … تا زمانی که:

سپس متن زیر عکس را دیدم که می گفت: “در سفرهای مسافرتی یافت می شود”. ؟؟؟؟ بنابراین روی عکس ما کلیک کردم و به صفحه ای در مورد سفر + تفریح ​​درباره بهترین اقامتگاه ها و هتل های کارائیب منتقل شدم. این سوء استفاده آشکار از رسانه های اجتماعی است!

بنابراین Travel + Leisure از عکس ما سوءاستفاده کرد تا از Pinterest به وب سایت خود ترافیک برساند و آنها به ما اعتبار درستی ندادند. باور کردن سخت است زیرا T+L یک انتشار واقعاً کوچک نیست و باید واقعاً بهتر بدانید.

هنوز کمی شوکه شده به آنها ایمیل می زنم:

سلام A ***** ، (که معاون ویرایشگر دیجیتال است)
من Traveldudes.org را اجرا می کنم و یکی از اعضای تیم شما یکی از عکس های اینستاگرام ما را برای صفحه Pinterest شما گرفته است:
www…
(عکس در حال حاضر حذف شده است ، اما تصویر بالا را مشاهده کنید یا عکسهای سوء استفاده شده بیشتر از Traveldudes را اینجا ببینید)
اما پیوند به منبع اصلی بر نمی گردد ، بلکه به محتوای شما باز می گردد. لطفاً این مشکل را برطرف کنید و به من اطلاع دهید ، در غیر این صورت این را به Pinterest گزارش خواهم داد.
در اینجا شرایط حق نسخه برداری Pinterest آمده است:
https://about.pinterest.com/fa/copyright
اگر از تصاویر ما استفاده می کنید ، اگر با افزودن نام کاربری با یک @اعتبار مناسبی بدهید ، قدردانی می شود.
با احترام
ملوین بوچر

جای خالی

پاسخ در همان روز از سوی P **** که مدیر توسعه محصول تحریریه است آمده است ، پنج نفر دیگر از T+L در موارد زیر کپی شده اند:

“از طرف سردبیر رسانه های اجتماعی ما G **** B **** ، که خارج از دفتر است ، من به ایمیل شما در مورد عکس اینستاگرام شما پاسخ می دهم ، که ما آن را در صفحه Pinterest خود بازنشر داده ایم.
ما فالوورهای اینستاگرام خود را تشویق می کنیم عکس های سفر خود را با استفاده از هشتگ #TLPicks (همانطور که شما دارید) به اشتراک بگذارند و شرایط و ضوابط رسانه های اجتماعی خود را با درخواست درج کنند. این شرایط به ما این حق را می دهد که مطالب را در سایر کانال های اجتماعی خود ، از جمله Pinterest ، دوباره ارسال کنیم. ما همیشه اعتبار را در صورت امکان ارائه می دهیم ، و در واقع در این مورد هم داریم: زیرنویس ما این است: “تابستان است هنوز؟ عکس با احترام به مسافران در Instagram.

ما می توانیم نماد “@” را جلوی دسته شما اضافه کنیم. با این حال ، من اعتقاد ندارم که با این کار پیوندی به حساب اینستاگرام شما ایجاد می شود. (ملوین: نه ، اینطور نیست ، اما به حساب Pinterest من پیوند می خورد و شما می توانید عکس را به حساب اینستاگرام ما پیوند دهید ، درست مانند نحوه تنظیم Pinterest!)


بر اساس خط مشی شرکت Time ، تصاویر پین شده ما به محتوای خود ما در travellandleisure.com اشاره می کند. اگر ترجیح می دهید ما تصویر را به طور کامل از Pinterest حذف کنیم ، لطفاً به ما اطلاع دهید و ما خوشحال می شویم که این کار را انجام دهیم. هرگز قصد ما این نیست که برای کار دیگران اعتبار قائل شویم یا بدون ذکر نام یا رضایت قبلی به اشتراک بگذاریم.
لطفاً در صورت داشتن هرگونه سوال به من اطلاع دهید و عذرخواهی من را برای هر گونه سوء تفاهم بپذیرید.
P **** F ****

حکم – سوء استفاده از رسانه های اجتماعی

وای! بنابراین T+L شرایط و ضوابط رسانه های اجتماعی خود را دارد که از آنها در Instagram و Pinterest استفاده می کند! من تعجب می کنم که آیا این قانونی است ، زیرا در آن صورت من می توانم همین کار را انجام دهم:

سلام P **** ،
با تشکر از پاسخ شما و نگاهی به مسئله حق چاپ.
Pinterest یک بستر اجتماعی برای “سنجاق کردن” عکس ها ، اغلب از پست ها است. بنابراین من به شدت شک ندارم که گرفتن عکس شخص دیگری و پیوند دادن به وب سایت خود مشکلی ندارد.

کافی نیست که شرایط و ضوابط “اختصاصی” خود را در جایی ذکر کنید. من شک ندارم که Pinterest از این عمل آگاه است و من از مدیران رسانه های اجتماعی خود پرسیده ام. آنها هرگز شرایط شما را نشنیده و ندیده اند.

فرض کنیم Pinterest با شرایط و ضوابط شما خوب است. هنگام استفاده از سکوی سوم (Pinterest) ، نمی توانید شرایط و ضوابط خود را در جایی پنهان کنید. شما باید کاربران را مرتباً از این موارد مطلع کنید. آیا این کار را می کنید؟ (ملوین: به نظر می رسد که دارند ، اما هیچ کس آنها را نمی شناسد)
لطفاً به خاطر داشته باشید که شما “مالک” هشتگ نیستید. هشتگ یک کلمه کلیدی است که نمی توان مالک آن بود. من همچنین #TTOT ندارم ، اگرچه آن را ایجاد کرده ام.

بنابراین هیچ کس از سیاست Per Time Inc. شما اطلاع ندارد یا به آن اهمیت نمی دهد ، زیرا از Pinterest و Instagram استفاده می کنید.
افرادی هستند که سخت کار می کنند و محتوای با کیفیت خوب منتشر می کنند. بهتر است بدانید که دنیای نشر چقدر سخت شده است. با تمرین خود ، به سایر ناشران لطفی نمی کنید.
لطفاً در استراتژی و رویکرد رسانه های اجتماعی خود تجدید نظر کنید.
اما باز هم از پاسخ شما بسیار متشکرم. خوشحال می شوم در این باره بیشتر بحث کنم.
بهترین
ملوین

پس از آن آنها ایمیل کوتاه دیگری ارسال می کنند ، که پیوند با شرایط آنها در مشخصات آنها و blablabla است. من به پاسخی که دادم پاسخ دادم که هیچ کس از شرایط آنها مطلع نیست و من شرایط خود را برای #TLPicks و #TLWorldsBest ایجاد می کنم ، هر دو هشتگ هایی که برای سوء استفاده از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند – یا سرقت محتوای دیگران.

اما من ایده بهتری دارم!

من می توانم از #TTOT (Travel Talk در توییتر) ، که ایجاد کرده ام ، استفاده کنم. هر هفته حدود 70،000 توییت #TTOT وجود دارد که به 970،275،075 حساب در ماه می رسد و محتوای بسیار خوبی برای من ایجاد می کند. فقط باید شرایط و ضوابط خود را در جایی اضافه کنم.

نه ، البته این کار را نمی کنم!

و این مربوط به یک عکس نیست که ما ارسال کردیم! اگر می خواهید ، لطفاً از آن استفاده کنید ، فقط اعتبارtraveldudes! ?

ما عاشق رسانه های اجتماعی هستیم و وقتی تصاویر ما به اشتراک گذاشته می شوند! رسانه های اجتماعی نشریات را تغییر دادند و نشریات بزرگ زندگی سختی برای امرار معاش دارند. روزنامه نگاران ، عکاسان برای تأمین معاش خود و دریافت دستمزد برای کار خود سخت مبارزه می کنند. در رسانه های اجتماعی اغلب برای محتوایی که ایجاد می کنید دیگر پولی دریافت نمی کنید ، اما می توانید برای قرار گرفتن در معرض نمایش پولی دریافت کنید. به همین دلیل دوست دارم وقتی کسی مطالب ما را به اشتراک می گذارد. اما باید اعتبار داده شود و به منبع اصلی پیوند داده شود !!!

به نظر می رسد تابلوهای Pinterest Travel + Leisure پر از عکس های دیگران در اینستاگرام است! من حدس می زنم حدود 80 و همه آنها به منبع اصلی لینک نمی دهند! با صدها نفر بسیار ناعادلانه رفتار می شود و ترافیک از دست رفته و پیروان جدیدی پیدا می کنند. آنها اجازه می دهند از شبکه های اجتماعی به ضرر صدها نفر دیگر سوء استفاده شود.

آنها وحشی هستند!

T+L عکس پین شده من را پایین آورد و با این کار نمی توانم از طریق فرم اطلاع رسانی DMCA به Pinterest اطلاع دهم ، زیرا باید پیوندهایی را وارد کنید که اکنون دیگر وجود ندارند. قبل از اینکه Pinterest را در ایمیل خود به T+L اضافه کرده بودم ، اما هیچ پاسخی دریافت نکردم.

بنابراین من مستقیماً از طریق ایمیل شخصی با Pinterest تماس گرفتم ، اما هر بار که به فرم اعلان DMCA آنها منتقل می شدم ، اگرچه توضیح داده بودم که نمی توانم آن را پر کنم (به دلیل وجود لینک ها) ، و به آنها اطلاع دادم که T+L همچنان سوءاستفاده می کند صدها عکس کاربر اینستاگرام ، بدون پیوند به منبع اصلی.

پاسخ آنها: “اگر آن مالکان محتوا درخواست حق چاپ را به ما ارائه دهند ، ما مطمئن خواهیم بود که درخواست های آنها را بلافاصله بررسی می کنیم …. ما مطمئناً سوء استفاده از محتوای دیگران را نمی پذیریم و به همین دلیل بلافاصله پس از اطلاع از نقض مالک محتوا ، محتوا را حذف می کنیم. اگر چندین شکایت دریافت کنیم ، ممکن است یک حساب تحت تعلیق قرار گیرد. با این حال ، بدون اطلاع ، ما در موقعیتی نیستیم که بدانیم استفاده خاصی مجاز است یا خیر. ”

بنابراین فقط صاحبان محتوا مجاز به اطلاع Pinterest هستند! مثل اینکه من فقط به دلیل سرقت ماشین وارد زندان می شوم ، وقتی صاحب ماشین به من گزارش می دهد. اگر او خواب بود و همسایه مرا شناسایی کرد ، دید چگونه ماشین را دزدیدم و به پلیس اطلاع دادم؟ آیا می توانم ماشین را نگه دارم؟ ?

این خنده دار است و اگر از من بخواهید ، Pinterest به سادگی در مورد حق چاپ به **** اشاره نمی کند.

جای خالی

نگاه کردن به تصویر بزرگتر!

احتمالاً صدها ناشر و وبلاگ نویس آنلاین وجود دارد که هر روز سخت کار می کنند تا زندگی خود را تأمین کنند. رسانه ها در حال تغییر و تحول عظیمی هستند و همه سعی می کنند راهی را پیدا کنند که بتواند صورت حساب خود را پرداخت کند. این امکان پذیر است و حتی با موفقیت انجام می شود. من فکر می کنم ما مثال خوبی برای این کار هستیم. اما قوانین خاصی وجود دارد که مردم باید به آن احترام بگذارند.

با گرفتن رایگان عکس ها از صدها کاربر اینستاگرام ، نشریه ای مانند T+L سالانه هزاران دلار صرفه جویی می کند. این قابل درک نیست که یک نشریه به شدت با سایر تولیدکنندگان محتوا مبارزه کند. و ناراحت کننده است که ببینم تولیدکنندگان محتوا اینقدر تنها هستند ، هنوز در نبرد سختی برای امرار معاش هستند و از قرار گرفتن در معرض آنها که به آنها کمک می کند ، غافل شده اند. آنها اجازه سوء استفاده از رسانه های اجتماعی را به چه قیمتی می دهند؟

نمونه های دیگری از سوء استفاده از رسانه های اجتماعی

نه فقط در این مورد!

در اینجا Travel + Leisure از تصویری از Planet D استفاده می کند که توسطtravelbreak در اینستاگرام (با اعتبار مناسب) مجدداً به اشتراک گذاشته شد.

به نظر می رسد حتی لازم نیست از هشتگ #TLPicks استفاده کنید! در اینجا عکس اصلی JustTravelous آمده است: https://instagram.com/p/xEJ8XWhCJF/ همانطور که می بینید ، از هشتگ استفاده نشده است! در اینجا آن را در صفحه T&L Pinterest پیدا خواهید کرد: https://www.pinterest.com/pin/158329743126024475/

این سفر + تفریح ​​به تنهایی انجام چنین کارهایی نیست! به نظر می رسدVillaLotus این عکس عالی را در @500px @پیدا کرده است. آنها حتی علامت علامت را بریده اند! سپس این تصویر توسط Travel + Leisure پین شد تا ترافیک دوباره به سایت آنها هدایت شود.

یا اینجا ، جایی که یک عکس زیبا از VelvetEscape دوباره با اعتبار مناسب به اشتراک گذاشته شد ، اماForeignFocus آن را با نشان خود علامت گذاری کرد! با این وجود ، این تصویر به عنوان داراییForeignFocus مارک گذاری شده است ، اگرچه اعتبار چیز دیگری می گوید!

مردم در مورد آن مسائل ، همچنین آنلاین صحبت می کنند. به نظر می رسد شرکت ها نمی دانند چقدر به شهرت خود آسیب می رسانند ، بلکه از اعتبار رسانه های آنلاین نیز بی خبرند. اغلب به نظر می رسد که اینترنت فاقد قانون است ، اما اینطور نیست. در واقع برعکس است ، که در آن هر کشور قوانین خاص خود را برای اینترنت وضع کرد. این وضعیت را بهتر نمی کند ، زیرا این قوانین عمدتاً از روزهای قدیم با استفاده از رسانه های سنتی گرفته شده اند ، اکنون برای رسانه های جدید استفاده می شود. این هم کار نمی کند!

جای خالی

در اینجا یک دیدگاه حقوقی از طرف دوستم وجود دارد

“من 12 سال یک بازرس دولتی بودم. من در مورد مشاغلی که درگیر رفتارهای گمراه کننده و فریبکارانه بودند ، تحقیق کردم. اگرچه شرایط و ضوابط در صفحه نمایه در چنین سیستم عامل هایی در فیس بوک و توییتر قرار داده شده است ، اما ممکن است این ناکافی باشد.
به عنوان مثال ، یک فرد معقول با مشاهده نامTravlandLeisure در توییتر قصد ندارد قبل از پاسخ دادن به توییت ، صفحه نمایه @TravlandLeisure را بخواند. هرگونه نقل قول ازTravlandLeisure به این معنی است که آنها از چنین محتواهایی استفاده کامل می کنند ، اگرچه بدون اطلاع منبع محتوا رخ داده است.


این عمل ، که برخلاف شیوه های پذیرفته شده در رسانه های اجتماعی است ، همراه با ناتوانی در استفاده آسان از شرایط استفاده از عکس ها و فیلم ها ، Travel + Leisure را در خطر نقض قانون رقابت و مصرف کننده استرالیا قرار می دهد. جمله بندی مفاد حمایت از حقوق مصرف کننده که رفتار گمراه کننده یا فریبنده این قانون است ، عمدتاً در حوزه های قضایی دیگر مانند آمریکای شمالی ، اروپا و نیوزلند تکرار می شود. “

من فکر می کنم همه باید رفتار منطقی و خوب را در نظر بگیرند. به اشتراک بگذارید ، اما عادلانه بازی کنید ، اعتبار دهید و به منبع اصلی پیوند دهید! و اگر کسی دید که این کار انجام نشده است ، فکر نکنید که صدایی ندارید … هی! این رسانه اجتماعی است! شما صدا و حق دارید! بنابراین با مشکل ساز تماس بگیرید و به صاحب پلت فرم اطلاع دهید!

هر کسی می تواند اشتباه کند ، بنابراین به او فرصت دهید تا آن را تغییر دهد. قربانی سوء استفاده از شبکه های اجتماعی نشوید.

به امید خدا خواهند کرد!