این مشکل مربوط به قطعه دیگری است که در زیر توضیح داده شده است. نمی توان از آن برای اندازه گیری ولتاژ کمتر از 250 ولت استفاده کرد زیرا به دستگاه آسیب می رساند. پاره شدن سیم رابط یا دوشاخه دلیل شماره دو است. برای عیب یابی ابتدا باید دستگاه را از برق بکشید، سپس برق ورودی دستگاه را از سایر اتصالات جدا کنید. سیم های ورودی را به دستگاه وصل کنید. شما باید یک عقربه منحرف و نزدیک به صفر را روی دستگاه ببینید. خرید سشوار جانسون 1200 طول همین فرآیند، سیم های رابط باید تعویض شوند زیرا دو شاخه (اکثر سشوارها) از نوع پرس هستند. در صورت بروز این عیب باید سیم جدا شده را در محل اصلی خود قلع و قمع کنید. کلید سشوار مشکل دارد. کنترل آن در دستگاه تعبیه شده است. اگر این قطعه آسیب ببیند، دستگاه کار نخواهد کرد. 1) تست کنید

علاوه بر این، هنگامی که سوئیچ حالت دوگانه روی C (COOL) تنظیم می شود، عنصر موازی خاموش می شود که میزان گرمای ساطع شده از سشوار را محدود می کند. به عبارت دیگر، COOL به معنای سردی نیست، بلکه به معنای گرمای نرمتر سشوار در برابر HOT (گرمایش دوگانه) است. همانطور که در شکل 2-18 نشان داده شده است، هر دو کلید به فاز ورودی متصل هستند. اگر حالت I یا II کلید 1 را فشار دهید، فاز خروجی یکسو کننده نیمه موج است و در مدار حرکت می کند (به وسیله دیود). اما سوئیچ 2 مستقیما خروجی های خود را به مدار می فرستد. در نتیجه، کلید 1 هر دو مدار موازی و سری را ضعیف می کند، در حالی که کلید 2 هر دو مدار را در جریان نامی فعال می کند. یک مدار سری با اتصال هر دو کلید به یک مدار تشکیل می شود. موتور و المنت. هنگامی که هر دو سوئیچ در حالت II یا به عبارت دیگر زمانی که به عنصر متصل می شوند، به یک عنصر موازی می رسد.

شما از سشوار استفاده می کنید. استفاده روزانه از سشوار، اتو مو یا اتو مو باعث می شود موهای شما خشک شده و راحت تر بشکنند. اسپری های مو، دکلره، رنگ، اسموتی و رنگ نیز می توانند اثر مشابهی داشته باشند. هر زمان که سیگار می کشید، موهای خود را در معرض آسیب قرار می دهید. در تابستان چگونه از موهای خشک خود مراقبت می کنید؟ زمان خوبی برای ارزیابی مجدد شامپو و نرم کننده خود همین الان است. به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گرمای شدید سشوار نوزاد 7 ماهه را راهی بیمارستانی در استرالیا کرد. بیمارستان سینا رابینز را در شرایط وخیم پس از سوختگی شدید منتقل کرد. ظاهراً این حادثه زمانی رخ داده که کودکی که روی سشوار لیز می خورد، آن را روشن کرده است. بر اساس این گزارش، کودک هنگام بازی با سشوار به خواب رفت و به سوئیچ ضربه زد و در نتیجه دچار سوختگی شدید شد.

دارای یک جاروبرقی بزرگ است که باید از جارو شارژی جانسون استفاده کنید و باید هزینه آن را در محل پرداخت کنید. شرکت بازرگانی فر الکتریک جانسون – irantradeco.ir قیمت ویژه فر برقی سال 92 از شرکت بازرگانی. یک جارو شارژی خوب با مکش قوی و دسته قابل جدا شدن، باتری و شارژر خوب بدون تخفیف در سال 92. مکان: تهران، پیروزی نوع: فروش قیمت: 50000 تومان 90 1390، چین 1، – -، ماشین شارژی، QC003، اسباب بازی، 159 1390، چین 1، – -، سشوار، JOHNSON، لوازم خانگی، جاروبرقی 238 ELEGANTE، طناب پاک کننده, 657 تعداد: موجود: موجود است. تعداد بازدید: 21594. شناسه محصول: 31. به سبد خرید اضافه کنید. جاروبرقی مستطیلی G6 مستطیلی. جارو شارژی بخرید سرپا نگه دارید. جارو شارژی دسته سوییپر. یک جاروبرقی قابل شارژ دارای یک موتور جانسون است که با سرعت 23000 دور در دقیقه به عنوان موتور مکش اصلی خود می چرخد. با ورود جارو شارژی به بازار ایران، اکثر مردم فکر می کنند استفاده از آنها دردسرساز خواهد بود، اما اگر قصد انتخاب جارو شارژی را دارید، مراقب باشید.

اگر این ترموستات قابل تنظیم یا تعمیر باشد، تنها ایرادات جزئی قابل اصلاح هستند. از آنجایی که ترموستات به بدنه المنت پرچ می شود، در صورت آسیب دیدن، المنت باید تعویض شود. اجزای گسترده دو نمونه سشوار را در زیر مشاهده خواهید کرد. سیم رابط سشوار هرگز نباید خالی شود و در چنین شرایطی بهتر است سیم رابط را تعویض کنید. هنگام استفاده از سشوار برای مدت طولانی، بهتر است آن را در فواصل زمانی معین خاموش کنید تا مطمئن شوید که فضای داخلی خیلی داغ نیست. سشوار را در آب قرار ندهید و جدا آب روی آن نریزید. پنجیک توری فلزی یا پلاستیکی در پشت بدنه خشک کن یا در طرفین آن وجود دارد که نقش سیستم مکش را ایفا می کند.