چه در خانه باشید و چه در سفر، باید یک ماشین اصلاح به همراه داشته باشید تا بتوانید چهره ای زیبا و بدون مو داشته باشید. شما در حال آشنایی با یک ماشین اصلاح کامل هستید. تامی از ماشین اصلاح چینی مدل IGM-805 استفاده می کند. تیغه های این ماشین اصلاح از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که در برابر هوا و رطوبت بسیار مقاوم است. با تیغه اصلی موهای شما را از 1 تا 2 میلی متر کوتاه می کند.

برای حفظ صورت بدون مو و تمیز، آقایان باید صورت خود را روزانه بتراشند. یک زن را می توان برای چند روز با یک دستگاه اصلاح کننده قدرتمند و صفر اصلاح کرد
این دستگاه دارای معایبی است که سیم آن متصل است، بنابراین نمی توان آن را شارژ کرد. نقطه قوت این دستگاه این است که همیشه می توانید یک دستگاه فول شارژ در آرایشگاه داشته باشید. ماشین اصلاح GM-830 به همراه یک برس و روغن برای تمیز کردن و آماده سازی تیغه ها برای هر اصلاح ارائه می شود. ماشین های اصلاح سری 1400 نیز از معروف ترین محصولات موزر هستند که معمولاً دارای موتور و وزن بسیار بزرگی هستند. موزر 1400 مشکی با رنگ مشکی براق و کتیبه موزر روی قسمت فلزی بالای بدنه که زیر آن عبارت Made in Germany وجود دارد متمایز می شود.

موبر صورت gm-6025 Projimi یک گزینه عالی برای اصلاح صورت، ریش و پشت گردن و کناره های گوش است. این ماشین های اصلاح بابی دارای سه شانه با اندازه های مختلف برای اصلاح، دور موتور بالا، بدنه مقاوم و باتری قابل شارژ قوی می باشد. ماشین های اصلاح برقی پاناسونیک در بین سه برند برتر در لیست سه برند برتر این صنعت قرار دارند.پاناسونیک از دهه 1950 ماشین های اصلاح تولید می کند. پاناسونیک ماشین های اصلاح را به صورت ماشین های فویل تولید می کند که این شرکت را به رقیب اصلی براون تبدیل کرده است. تقریباً با هر ماشین اصلاح پاناسونیک، می توانید با آب یا صابون و آب اصلاح کنید.

این ماشین اصلاح مدل GM-859 دارای چهار شانه با اندازه های مختلف برای برش کامل و بی نقص می باشد. دستگاه اصلاح مربا دارای اهرمی برای تنظیم تیغه نیز می باشد که کاربر می تواند اندازه برش را به دلخواه تغییر دهد. با GM-859 می توانید هم به صورت مستقیم و هم به صورت بی سیم از منبع تغذیه استفاده کنید. GM-859 تنها در یک ساعت شارژ می شود و می تواند تا 150 دقیقه شارژ شود. علاوه بر داشتن دستگاه اصلاح دقیق و تیغه های تیز، روغن مخصوص تیغه ها نیز در نظر گرفته شده است که به تمیزکاری و نگهداری دستگاه کمک می کند.

پیدا کردن ماشین اصلاحی که خرید خوبی برای همه باشد، محصولی از شرکت جیمی سخت نیست.این محصول ماشین اصلاح جیمی مدل (Gemei GM-805) نام دارد. ماشین اصلاح طراحی شده توسط جیمی به قدری شیک و جالب است که هر آقایی را به خود جذب می کند و همین باعث می شود از آن استفاده کند. یک باتری قابل شارژ ماشین اصلاح جیمی GM-805 را تامین می کند که برای اصلاح سر و صورت استفاده می شود. ماشین های اصلاح استنلس استیل مقاومت خوبی در برابر رطوبت بالا دارند و ماده خوبی برای تیغه ها هستند.

علاوه بر این، یک آداپتور دارد تا بتوانید مستقیماً آن را به منبع تغذیه وصل کنید. برند جیمی در طراحی این محصول از چهار شانه در سایزهای 3، 6، 9 و 12 استفاده کرده که کار با محصول را بسیار لذت بخش می کند. یکی دیگر از محصولات جیمی، این ماشین اصلاح GM-6069 دارای طراحی زیبا، شیک و ارگونومیک است. برای آقایان، این بهترین دستگاه است زیرا هم بسیار سبک و هم کاربردی است. یکی از مزایای ماشین اصلاح جیمی سهولت حمل و نقل در حین حرکت است.

موزر، فیلیپس، پاناسونیک، رمینگتون، براون و بسیاری دیگر از برندهای ماشین اصلاح برخی از بهترین ها هستند. لیستی از بهترین ماشین های اصلاح که مستر نکست بررسی کرده است به شما ارائه می شود. در این مقاله راهنمای خرید ارائه شده است تا به شما در انتخاب و خرید بهترین ماشین اصلاح کمک کند.ماشین اصلاح GM-805 Gemei یکی از محبوب ترین های موجود در بازار است. این ماشین اصلاح قدرتمند دارای چهار شانه در اندازه های مختلف، یک اهرم تنظیم ارتفاع تیغه است که با آن می توانید سایز مناسب صورت خود را پیدا کنید.

اگر به دنبال یک ماشین اصلاح خوب هستید، ماشین اصلاح Gemei GM-792 می تواند انتخاب خوبی باشد. ماشین اصلاح کاملا ضد آب بوده و محصولی با کیفیت می باشد. طراحی مدرن و ارگونومیک به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را در دست بگیرید و تا زمانی که نیاز دارید از آن استفاده کنید. ماشین اصلاح جیمی ترب لیست ویژگی های فوق العاده این ماشین اصلاح می توان به دو ویژگی ضد آب بودن و قابلیت شارژ اشاره کرد. به دلیل ضد آب بودن این ماشین اصلاح می توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید.