به خاطر داشته باشید که هشتگ ها را به پروفایل و پست های خود اضافه کنید تا کاربران بتوانند محتوای شما را راحت تر پیدا کنند. هنگامی که کاربران از جستجوی لینکدین برای جستجوی موضوعات استفاده می کنند، لینکدین جستجو را با افراد/نمایه هایی که اغلب در مورد آن موضوعات صحبت می کنند مطابقت می دهد. به برخی از موضوعات مقاله مرتبط با مخاطبان هدف شما در لینکدین فکر کنید. سپس، از ویژگی پست های خود لینکدین برای نوشتن مقالات، بهینه سازی آنها برای جستجوی لینکدین و دسترسی به کاربران جدید استفاده کنید. اگر با افرادی در شبکه آنها ارتباط دارید، نمایه شما احتمالاً هنگامی که یکی از کلمات کلیدی شما را جستجو می کنند نشان داده می مشاوره حرفه ای سئو شود. اگر متوجه گرایش هایی شدید که در آن این کلمات کلیدی در نمایه های شخصی برتر گنجانده شده اند، سعی کنید آن را در نمایه خود دنبال کنید.

مشاوره تخصصی SEO

و امروزه در حال تبدیل شدن به موثرترین شکل بازاریابی است. حقیقت این است که هیچ میانبری برای موفقیت در سئو وجود ندارد. ویکی پدیا عوض، شما باید آماده ایجاد محتوایی باشید که ارزش اشتراک گذاری را داشته باشد، و نباید از چشم انداز ارتقای محتوای خود به حوزه های محبوب یا رهبران فکری در حوزه کاری خود مرعوب شوید.

جذابیت نمایه خود را بهینه کنید

همچنین به شما این امکان را می دهد که با کشف استفاده از کلمات کلیدی رقبای خود، تحقیقات رقابتی انجام دهید. در اینجا، می‌توانید فرصت‌های جدید کلمات کلیدی را شناسایی کنید، بک لینک‌های رقبای خود را ردیابی کنید و ببینید رقبای شما چه کلمات کلیدی را با Google Ads هدف قرار می‌دهند. همه اینها بر اساس فهرست داده های تاریخی SpyFu است (بنابراین می توانید رتبه بندی کلمات کلیدی را در طول زمان ردیابی کنید)، که در همه برنامه های پولی موجود است. سئوکاران موفق جادوگر هستند و عصای جادویی آنها در جعبه ابزار آنها قرار دارد. زمانی که یک وب سایت فاقد محتوا باشد، از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی و تولید محتوا استفاده می کند. وقتی اعتبار کم است، از ابزارهای تحلیل بک لینک استفاده می کنند.

درخواست تماس

این به این دلیل است که ترافیک را جذب می کند و کاربران را به پروفایل شما علاقه مند می کند. شما یک تصویر حرفه ای و با کیفیت می خواهید که شخصیت و تجارت شما را برجسته کند. چیزی که مشتریان بالقوه شما به راحتی در دسترس خواهند بود. این همان چیزی است که من آن را بهینه سازی “زیبایی شناسی پروفایل” می نامم – زیرا شما کلمات کلیدی SEO را اضافه نمی کنید، بلکه ظاهر و احساس نمایه خود را برای مخاطبان هدف خود تنظیم می کنید. نتیجه آزمایش این راهنما است – که شامل بخش‌هایی در مورد زیبایی‌شناسی پروفایل، ایجاد یک کانال مشاوره سئو لینکدین، نوشتن نسخه‌ای قانع‌کننده برای نمایه شما، و تبدیل ارتباطات به مشتریان جدید است. لینکدین یک موتور جستجوی قدرتمند است که می‌تواند ترافیک هدفمند و قابل توجهی را برای مشاوره SEO پروفایل شما ایجاد کند.

پرس و جو با معانی بسیار

هنگامی که مشتری در جستجوی هر چیزی است، احتمالاً از خرید با شرکتی که وب سایت، پلتفرم خرید و پشتیبانی جامع مشتری را ارائه می دهد، لذت خواهد برد. در پست امروز، من می خواهم بر اهمیت توسعه وب و راه هایی که می توانید از آن برای بهبود عملکرد خود استفاده کنید، صرف نظر از اینکه کسب و کار شما در چه صنعتی است، تمرکز کنم. اگر به این موضوع علاقه مند هستید، خوشحال می شوم که دانش و تجربه خود را به اشتراک بگذارم. با پیشرفت‌های اخیر، لینکدین به شما اجازه می‌دهد تا نحوه نمایش عنوان و توضیحات سئوی خود را در موتورهای جستجو سفارشی کنید و بهبود دسترسی لینکدین خود را حتی آسان‌تر می‌کند. این روش شامل ایجاد ارتباط با مخاطبان هدف و متخصصان در زمینه شما است.

لینک بیوگرافی

بسیاری از پرس و جوها نیز دارای تفاسیر عمومی کمتری هستند و اغلب مشاوران سئو می توانند مختص منطقه باشند. به ارزیاب های جستجوی گوگل به طور خاص گفته می شود که تفسیر غالب باید واضح باشد، به خصوص پس از تحقیقات بیشتر. به دلیل تنوع زبان ها، بسیاری از پرس و جوها بیش از یک معنی دارند – برای مثال، [Apple] می تواند یک برند مصرف کننده یا یک میوه باشد. Paul Haahr از گوگل در سال 2016 وقتی به نحوه برگرداندن نتایج گوگل از دیدگاه مهندسان رتبه بندی نگاه کرد، ارائه بسیار خوبی ارائه کرد. خدمات تخصصی مشاوره سئو خلاصه روزانه آخرین اخبار، نکات و روندهای جستجو را دریافت کنید.

تجزیه و تحلیل لینکدین خود را درک کنید

اکنون که می دانید کدام سایت ها برای تبلیغ سایت شما تاثیرگذارتر و مفیدتر هستند، زمان آن رسیده است که از بک لینک ها محافظت کنید. مشاوره رایگان سئو از آنجا، می‌توانید تلاش‌های مشاوره SEO خود را بر روی دریافت بک لینک در آن سایت‌ها متمرکز کنید، زیرا آن‌ها دارای بالاترین قدرت هستند – قدرتی که سپس بر سایت شما تأثیر می‌گذارد و رتبه مشاوره حرفه ای SEO شما را افزایش می‌دهد. اکنون کارشناسان فکر می کنند که انتظار می رود تا سال 2020، هزینه های جهانی برای تبلیغات دیجیتال نیمی از هزینه تبلیغات جهانی پیش بینی شده در تمام رسانه ها را به خود اختصاص دهد. بازاریابی سنتی مرده است، اما نشانه آن است که بازاریابی دیجیتال آمده است.

منبع: http://iranpaper.ir/blog/seo-consulting/