نکاتی برای وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام

اگر شما یکی از بسیاری از وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام هستید، می توانید به راحتی از پروفایل خود برای ایجاد نفوذ استفاده کنید. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که می خواهید برای خود یک برند بسازید و یک تأثیرگذار شوید.

اکثر مردم مایلند از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری تصاویر خود یا حتی مکان های مختلف گرفته شده استفاده کنند. با این حال، تصاویر ارسال شده ممکن است دقیقاً بینندگان زیادی را جذب نکنند، به جز دوستان نزدیکی که با آنها ارتباط دارند.

اگر به دنبال کسب درآمد آنلاین هستید، اینستاگرام می تواند شما را قادر سازد شبکه ای قوی تشکیل دهید که می تواند فالوورهای فراوان و درآمد خوبی کسب کند. این مقاله به برخی از نکات برتر ما برای وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام می پردازد که امروزه می توان از آنها استفاده کرد.

بیشتر علاقه مندان به سفر یا وبلاگ نویسان اغلب مایلند تصاویر، رسانه ها یا سایر محتوای آنها توسط تعداد زیادی از کاربران آنلاین مشاهده شود. با این حال، اکثر این افراد فقط دوستان نزدیکی خواهند داشت که می‌توانند تصاویرشان را ببینند و لایک کنند.

اگر تعداد فالوورهای زیادی دارید، راهی وجود دارد که از طریق آن می توانید درآمد خوبی داشته باشید و در نتیجه سود ببرید.

وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام - نکاتی برای وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام
نکاتی برای وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام

در اینجا برخی از نکات ما برای وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام بر اساس تحقیقات ما آورده شده است

تعامل / تعامل با سایر کاربران

اگر می خواهید جایگاه خود را در اینستاگرام رشد دهید، تعامل با افرادی که شما را دنبال می کنید یا کسانی که شما را دنبال می کنند بسیار مهم است. این به این دلیل است که آنها به راحتی می توانند محتوای شما را در فید خود در هنگام تعامل مشاهده کنند و از این رو رشد را ممکن می کنند. این ممکن است شامل اظهار نظر در مورد سایر وبلاگ نویسان، کاربران یا کسانی باشد که شما را دنبال می کنند. مطمئن شوید که چیزی را با منطق نظر می دهید و نه آن چیزی که یک ربات (رایانه) می تواند بنویسد (لبخندها یا “عکس فوق العاده”). آدرس موضوع عکس/پست واقعی.

ایجاد عکس به صورت حرفه ای

ایجاد یا ویرایش عکس‌ها برای حرفه‌ای به نظر رسیدن ممکن است کار مهمی به نظر نرسد، اما در واقع بسیار مهم است زیرا دنبال‌کنندگان می‌خواهند عکس‌ها یا محتوای عالی را ببینند. محتوای شگفت‌انگیز نیز الهام‌بخش بینندگان است.

از هشتگ ها به خوبی استفاده کنید

هشتگ ها بسیار مهم هستند زیرا به سرعت تبدیل به اشیایی در اینستاگرام شده اند که می توانند محتوای شما را حتی توسط کاربرانی که شما را دنبال نمی کنند مشاهده کنند. با این حال، مهم است که در مورد هشتگ هایی که برای استفاده منحصر به فرد هستند و خیلی محبوب نیستند، تحقیق کنید. همچنین محدودیتی برای تعداد هشتگ های مجاز خواهید داشت.

وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام - نکاتی برای وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام
نکاتی برای وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام

زیرنویس هایی را در نظر بگیرید که منطقی هستند

وقتی محتوایی را پست می کنید، ممکن است کاملاً واضح باشد که باید زیرنویس محتوای رسانه خود را در نظر بگیرید. این ممکن است شامل اطلاعات مهم یک مکان یا حتی یک شی باشد، به طوری که بینندگان هیجان زده شوند.

در Shoutouts شرکت کنید

اینها به مسابقاتی اشاره دارد که در آن وبلاگ نویسان و سایر کاربران ممکن است مجبور شوند عکس های جالب سایر کاربران یا وبلاگ نویسان را در اینستاگرام خود آپلود کنند، همراه با عنوان یا نظر.

محتوای خود را به حساب های بزرگ تگ کنید

به غیر از ترکیب کردن با حساب‌های کوچک، می‌توانید وبلاگ‌نویس‌هایی را که حساب‌های بزرگی دارند تگ کنید تا فالوورهای بیشتری داشته باشید. با این حال، می توانید از کوچک شروع کنید، سپس به تدریج به سمت بزرگ حرکت کنید.

فالوورهای واقعی را شناسایی کنید

ممکن است تعداد فالوورهای بسیار بالایی داشته باشید، که تعداد زیادی از آنها فالوور واقعی/واقعی هستند. آنها را شناسایی کرده و با آنها تعامل کنید. وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام باید با افراد واقعی صحبت کنند که می توانند سفر همراه با وبلاگ نویس را تجسم کنند.

حکم نهایی

بازدهی خوب یا حتی ساختن پورتفولیو در اینستاگرام معمولاً سخت نیست، به شرطی که ایده کاری را که انجام می‌دهید داشته باشید و زمان کافی را صرف کنید. لازم نیست هزاران فالوور مانند یک سلبریتی داشته باشید زیرا به تدریج رشد خواهند کرد. محبوبیت نیز در طول زمان توسعه می یابد.

می توانید خودتان یکی از بسیاری از وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام باشید!