نکاتی برای وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام

اگر شما یکی از بسیاری از وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام هستید ، می توانید به راحتی از نمایه خود برای ایجاد نفوذ استفاده کنید. این امر به ویژه هنگامی صادق است که می خواهید برای خود یک نام تجاری بسازید و تأثیرگذار باشید.

اکثر مردم می خواهند از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری تصاویر خود و یا حتی مکان های مختلف ضبط شده استفاده کنند. با این حال ، تصاویر ارسال شده ممکن است به جز دوستان صمیمی که با آنها ارتباط دارند ، بینندگان زیادی را به خود جذب نکند.

اگر به دنبال کسب درآمد آنلاین هستید ، اینستاگرام می تواند به شما این امکان را بدهد که یک شبکه قوی ایجاد کنید که می تواند تعداد زیادی فالوور و درآمد خوبی کسب کند. این مقاله برخی از نکات برتر ما را برای وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام مورد بحث قرار می دهد که امروزه می توان از آنها استفاده کرد.

بیشتر علاقه مندان به سفر یا وبلاگ نویسان بیشتر از هر زمان دوست دارند تصاویر ، رسانه ها یا سایر مطالب آنها توسط تعداد زیادی از کاربران به صورت آنلاین مشاهده شود. با این حال ، اکثر آنها فقط دوستان صمیمی خواهند داشت که می توانند تصاویر خود را مشاهده کرده و دوست داشته باشند.

اگر تعداد زیادی دنبال کننده دارید ، راهی وجود دارد که می توانید از طریق آن درآمد خوبی کسب کنید و از این طریق سود ببرید.

جای خالی

در اینجا برخی از نکات ما برای وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام بر اساس تحقیقات ما آمده است

تعامل/تعامل با سایر کاربران

اگر می خواهید جایگاه خود را در اینستاگرام تقویت کنید ، تعامل با افرادی که آنها را دنبال می کنید یا کسانی که شما را دنبال می کنند بسیار مهم است. این به این دلیل است که آنها به راحتی می توانند محتوای شما را در فید خود مشاهده کنند ، در نتیجه شما را قادر می سازد. این ممکن است شامل اظهار نظر درباره وبلاگ نویسان دیگر ، کاربران یا کسانی که شما را دنبال می کنند باشد. اطمینان حاصل کنید که چیزی را با عقل و نه آنچه ربات (رایانه) می تواند نوشته باشد (شکلک ها یا “عکس فوق العاده”) کامنت کنید. به موضوع عکس/پست واقعی بپردازید.

ایجاد عکس بصورت حرفه ای

ایجاد یا ویرایش عکس ها برای ظاهر حرفه ای ممکن است کار بزرگی به نظر نرسد ، اما در واقع بسیار مهم است زیرا دنبال کنندگان می خواهند عکس ها یا محتوای عالی را ببینند. محتوای شگفت انگیز همچنین می تواند الهام بخش بینندگان باشد.

از هشتگ ها به خوبی استفاده کنید

هشتگ ها بسیار مهم هستند زیرا به سرعت تبدیل به اشیاء در اینستاگرام شده اند که می توانند محتوای شما را حتی برای کاربرانی که شما را دنبال نمی کنند ، مشاهده کنند. با این حال ، انجام تحقیق در مورد هشتگ هایی که برای استفاده منحصر به فرد هستند و چندان محبوب نیستند بسیار مهم است. همچنین محدودیتی برای تعداد هشتگ های مجاز خواهید داشت.

جای خالی

زیرنویس های منطقی را در نظر بگیرید

هنگام ارسال محتوا ، ممکن است کاملاً واضح باشد که باید زیرنویس های محتوای رسانه خود را در نظر بگیرید. این ممکن است شامل اطلاعات مهم یک مکان یا حتی شی باشد ، به طوری که بینندگان هیجان زده شوند.

در Shoutouts شرکت کنید

اینها به مسابقاتی اطلاق می شود که در آن وبلاگ نویسان و سایر کاربران ممکن است ملزم به بارگذاری عکس های جالب دیگر کاربران یا وبلاگ نویسان در اینستاگرام خود ، همراه با یک عنوان یا نظر شوند.

مطالب خود را در حساب های بزرگ تگ کنید

به غیر از ترکیب کردن با حساب های کوچک ، می توانید وبلاگ نویسان که دارای حساب های بزرگ هستند را برچسب گذاری کنید تا تعداد بیشتری دنبال کننده داشته باشید. با این حال ، می توانید از کوچک شروع کنید ، سپس به تدریج به بزرگ بروید.

دنبال کنندگان واقعی را شناسایی کنید

شما ممکن است تعداد بسیار زیادی دنبال کننده داشته باشید ، جایی که تعداد زیادی از آنها دنبال کننده واقعی/واقعی هستند. آنها را شناسایی کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام باید با افراد واقعی صحبت کنند که می توانند سفر را همراه با وبلاگ نویس تجسم کنند.

حکم نهایی

ایجاد یک بازده خوب یا حتی ایجاد نمونه کارها در اینستاگرام معمولاً کار سختی نیست ، به شرطی که ایده کار خود را داشته باشید و زمان کافی را صرف کنید. نیازی نیست هزاران فالوور مانند یک سلبریتی داشته باشید زیرا آنها به تدریج رشد خواهند کرد. محبوبیت نیز با گذشت زمان توسعه می یابد.

خودتان می توانید یکی از بسیاری از وبلاگ نویسان سفر در اینستاگرام باشید!