کروناویروس – آیا محدودیت های سفر در طول کووید مسخره است یا مفید؟

چرا صنعت گردشگری و سیاستمداران با اجازه دادن به مصرف کنندگان برای سفر در زمان کووید مشکل دارند؟

من طی چند ماه گذشته قوانین عجیبی را دیده ام.

محدودیت های زیادی باعث ناامیدی من شد ، زیرا احساس می کنم می توان به مردم اجازه داد تا با خیال راحت سفر کنند ، مادامی که تعداد عفونت های عمومی پایین باشد.

راهکارهایی برای پایین نگه داشتن ریسک وجود دارد.

به عنوان مثال ، فروش بلیط بدون کاغذ به صورت آنلاین برای مناظر و فعالیت ها نسبتاً آسان است ، که تعداد کل بازدیدکنندگان را در هر روز محدود می کند. سپس برای اجرای قوانین فاصله گذاری اجتماعی ، ورود محدودی به زمانهای خاص ، با ارائه بازه های زمانی اضافی ، ارائه دهید.

و اگر باغ وحش در کلن بتواند به این هدف برسد ، دیگران نیز باید بتوانند این کار را انجام دهند. ?

بنابراین نباید تصاویری به صورت آنلاین با بازدیدکنندگان در صف های بسیار طولانی ظاهر شود ، زیرا فقط زمانی که به فاصله اجتماعی و لذت بردن از جاذبه شما فرا رسیده است ، اجازه دارید حضور پیدا کنید.

از طرف دیگر ، من فکر می کنم که لازم است در اعمال محدودیت ها سخت گیر باشیم ، تا زمانی که آنها منطقی باشند. اگر سیستم بهداشت محلی با مشکل روبروست و تعداد عفونت های جدید زیاد است ، باید اقدامی انجام شود.

بنابراین تا زمانی که تعداد مبتلایان همچنان بالا باشد ، توصیه به مسافران برای سفر دشوار است.

اما اگر میزان عفونت پایین بماند و گروه های پرخطر واکسینه شده باشند ، چطور؟

سپس باید راه هایی را برای امکان پذیر شدن آن بیابیم ، زیرا نمی توانیم اجازه دهیم صنعت گردشگری مدت طولانی تری رنج ببرد ، زیرا اقتصاد محلی و امنیت شغلی بر آن متکی است.

این واقعیت را فراموش نکنید که مصرف کنندگان ممکن است تعطیلات مورد نیاز خود را در سال 2020 از دست داده باشند و نمی توانند منتظر سفر مجدد باشند ، که در ارقام پیشرفته شماره رزرو و افزایش ترافیک وب سایت مشاهده می شود.

به نظر می رسد که همه چیز در مورد آزمایش است و چندین بار.

همچنین ، خطوط هوایی و فرودگاه ها می توانند با همکاری دولت و هیئت های بهداشتی نتایج آزمایش سریع را برای جلوگیری از خطر انتشار ویروس ارائه دهند.

این آزمایشات ممکن است بهترین نتایج قابل اعتماد را ارائه ندهند ، اما به وضعیت بزرگتر و ایمن تری می افزایند. یک قطعه دیگر اطمینان بخش.

در بدو ورود تعطیل کردن گردشگران به مدت 14 روز در اتاق هتل منطقی نیست. من شک دارم که گردشگران مشتاق انجام این کار باشند. به نظر نمی رسد تعطیلات رویایی باشد و من این کار را نمی کنم.

در عوض ، چرا اجازه ندهید مهمانان به کل اقامتگاه یا قسمتهای خاص دسترسی پیدا کنند تا زمانی که آزمایش PCR منفی نباشد.

ورود هتل ها می تواند در روزهای خاصی انجام شود ، به این ترتیب کارکنان هتل می توانند در عملیات تمیز کردن عمیق شرکت کنند و از آمیختن مهمانان قبلی با افراد تازه وارد جلوگیری شود.

هتل ها می توانند روز ورود را که ترجیح می دهند انتخاب کنند. بسته های محدودی برای کنترل تعداد بازدیدکنندگان قابل کنترل فروخته می شود و می تواند شامل حداقل اقامت چند شب باشد.

باور کنید یا نه ، بسیاری از گردشگران تعطیلات خود را در استخر یا استراحت در ساحل می گذرانند.

با توجه به اقدامات اضافی مورد نیاز برای تحقق سفر ، احساس می کنم بسیاری هنوز به سفر خارج از کشور علاقه مند هستند.

ممکن است 3-4 آزمایش توسط مهمانان انجام شود:

– یک آزمایش PCR قبل از ورود ، معمولاً 48 ساعت قبل از عزیمت

– یک آزمایش سریع در فرودگاه

– یک آزمایش PCR در بدو ورود

-و یک آزمایش PCR بعد از 4-5 روز قبل از اجازه به ترک اقامتگاه

اگر همه آزمایشات منفی باشد ، خطر کم می شود و از شانس بیشتر شیوع کووید -19 جلوگیری می کند.

هنوز شانس کمی برای گسترش آن وجود دارد ، اما نباید فراموش کنیم که زندگی به طور کامل 100٪ عاری از خطر نیست.

شستن دست ها ، پوشیدن ماسک صورت ، رعایت فاصله اجتماعی ، همه و همه به کاهش شیوع کووید کمک می کند ، این را نباید فراموش کنیم.

با چنین وضعیتی ، ممکن است به بازدیدکنندگان در خارج از هتل اجازه داده شود و مقصدی را پس از چند روز کاوش کنند. همچنین ، در اینجا دوباره می توانید محدودیت های خاصی را تعریف کنید ، که باید به هر حال در حال حاضر وجود داشته باشد.

مقاصدی مانند سیشل ، باربادوس و سریلانکا نمونه های خوبی از نحوه انجام آن هستند.

شاید مدیریت جزایر برای جزایر آسان تر باشد ، اما من نمی دانم چرا برای سایر مقاصد نیز ممکن نیست.

بسیار مهم است که همه به قوانین پایبند باشند.

بازدیدکنندگان و مشاغل باید با هم بازی کنند!

در لحظه ای که شخصی قوانین را زیر پا می گذارد و از پیروی از راهنمایی امتناع می کند ، باید جریمه شود زیرا کل عملیات را در معرض خطر قرار می دهد.

مشتریان را مجبور کنید معافیت ها را امضا کنند تا از خطر آگاه شوند. اگر قوانین را نقض کردند ، آنها را به خانه بفرستید ، اجازه بازپرداخت ندهید ، اجازه دهید تمام هزینه های اضافی و همچنین جریمه را بپردازند.

اگر هتلی ، ایرلاین یا اپراتور تور با شما بازی نمی کند ، عملیات را تعطیل کرده و جریمه اضافه کنید.

هیچ کس کسی را مجبور نمی کند که برای کار یا سفر باز شود. و اگر مقاصد و سیاستمداران آنها امکان سفر مجدد را فراهم کردند ، همه باید از این امر قدردانی کنند و برای ایجاد یک محیط امن برای همه بازی کنند.

در حال حاضر واکسن در حال صحبت کردن در بسیاری از کشورها در حال اجرا است. و ما همچنان باید در آینده با Sars-CoV-2 روبرو شویم ، به ویژه هنگامی که در مورد سفرهای بین المللی صحبت می کنیم.

ارتباط کلیدی است!

هنگامی که ما کمپین بازیابی مجدد گردشگری را با UNWTO و Lanzarote در اسپانیا اجرا کردیم ، بازخوردهای مثبت و علاقه بسیاری از مسافران دریافت کردیم.

تقاضای زیادی برای جستجوی اطلاعات وجود داشت. (در صورت تمایل به مطالعه موردی با ما تماس بگیرید.)

مسافران می خواستند در مورد محدودیت های مختلف ، نه در واقع با جزئیات ، بلکه در صورت امن بودن سفر اطلاعات بیشتری کسب کنند.

وضعیت پس از کووید را نشان ندهید ، زیرا هنوز در حال کار نیست.

نشان دهید که مسافرت حتی با قوانین و محدودیت های اضافی ایمن و سرگرم کننده است.

ما باید از گذشته درس بگیریم و ببینیم چه چیزی کار کرده و سازگار شده است. بیایید معقول و محترم بمانیم و مهمتر از همه ایمن باشیم.

بیایید واقع بین باشیم و قوانین مسخره ای ایجاد نکنیم ، بلکه در قبال همه مسئولیت پذیر باشیم.