تغییرات مثبت در یک زمان غیر قابل پیش بینی

من از سال 2004 در دنیای وبلاگ نویسی سفر هستم و از سال 2007 به طور تمام وقت Travel Dudes را اجرا می کنم. آن روزهای پیشگام هیجان انگیز بود و هیجان متوقف نشده است.

وبلاگ نویسی حرفه ای سفر اغلب بسیار آسان به نظر می رسد. و باید شبیه این باشد، زیرا در غیر این صورت شما کار اشتباهی انجام می دهید. اما اغلب اوقات پشت صحنه بسیار متفاوت است. به خصوص در روزهای اولیه، زمانی که سعی می کنید با کسب و کار خود امرار معاش کنید.

سعی کنید به پدرشوهرت توضیح دهید که برای سفر به دنیا دستمزد می گیرید. موفق باشید! ?

اداره یک کسب و کار معمولاً شامل بسیاری از اتفاقات غیرقابل پیش بینی است.

و خیلی ها نمی دانند که من در چند سال گذشته چه مشکلاتی را پشت سر گذاشته ام و چه چیزهایی را تجربه کرده ام. هفت سال پیش من اولین بستر اجتماعی سفر را ایجاد کردم و این چیزی بسیار خاص بود.

نسخه توسعه دهنده به خوبی کار می کرد … تا لحظه ای که آنلاین شدیم.

من مشتاق بودم که در مورد آن با یک انفجار بزرگ فریاد بزنم و سپس … سیاه شد!

سایت تازه راه اندازی شده برای یک هفته کامل سیاه بود! و تا ماه های بعد زشت باقی ماند. حتی ساده‌ترین چیزها، مانند ثبت کاربران جدید، کار نمی‌کردند، هرچند که با یک سیستم مدیریت محتوا ساخته شده بود که بر جوامع متمرکز است. تیم توسعه دهنده من به طور کامل شکست خورد و تمام پول هدر رفت. و این پول زیادی بود!

ما هرگز نتوانستیم به طور گسترده آنچه را که می‌خواهیم ارائه کنیم، اعلام کنیم. و من به مفهوم واقعی بسیار افتخار می کردم، زیرا چیزی منحصر به فرد و بسیار مفید برای مسافر ایجاد کردیم.

در عوض شب‌های بی‌خوابی زیادی داشتم و منتظر ایمیل‌های توسعه‌دهندگان بودم. تلاش برای نجات و حل وضعیت.

این بزرگترین بحرانی بود که من به عنوان یک کارآفرین پشت سر گذاشتم. هفته‌ها من فقط به آنچه در حال وقوع بود واکنش نشان می‌دادم، که وضعیتی ویرانگر در هنگام اداره یک تجارت است. سپس یک شب با یک ایده از خواب بیدار شدم و برای ارسال ایمیل به رایانه رفتم. در نهایت خود این ایمیل تغییر چندانی نکرد، اما این اقدام بود که تغییر کرد. در این لحظه بود که دوباره کنترل اوضاع را در دست گرفتم. که نقطه عطف بود.

من رفتار مشابهی را در طول بحران COVID-19 دیده‌ام. با تجربه کردن بحران خودم در گذشته، اکنون توانستم از این موضوع درس بگیرم، به طوری که ما تمام تلاش خود را کردیم تا به جای واکنش به دیگران، خودمان عمل کنیم. وقتی به نظر می رسید که کل صنعتی که در آن کار می کنید در اطراف شما فرو می ریزد، این بسیار راحت تر از آنچه هست به نظر می رسد. اما ما موفق شدیم… بعداً به آن بیشتر بپردازیم.

بنابراین به راه اندازی مجدد هفت سال پیش برگردیم.

در مقطعی ما وب سایت را پایدار کردیم، اما همه کدنویسی بد سال های قبل به جای ایجاد یک سایت جدید از ابتدا توسط توسعه دهندگان گرفته شده بود. خوشبختانه ترافیک تقریباً ثابت ماند، اما ما نتوانستیم بیشتر سرمایه گذاری کنیم، زیرا در یک وب سایت ضعیف هدر می رفت. بنابراین ما فقط به تعمیر چیزها ادامه دادیم. و در این مرحله نمی توانم به اندازه کافی از اریک از aroundtheglobe.nl تشکر کنم که در طول سال ها با دانش و تجربه IT به من کمک کرد! او جادوی خود را انجام داد و ما توانستیم با وب سایت ادامه دهیم.

معمولاً چیزهایی در زندگی به دلیلی اتفاق می‌افتند، اگرچه اغلب اوقات خیلی دیرتر متوجه می‌شوید.

به غیر از Travel Dudes، من به عنوان COO و به عنوان یک شریک ambassador کار کرده ام. این زمان بسیار موفق و هیجان انگیز اکنون به پایان رسیده است. اما من مشتاقانه منتظرم تا هدف این مرحله را بدانم. و من در مورد آن هیجان زده هستم!

چرا؟

زیرا در ماه دسامبر یک راه‌اندازی آرام آرام از Travel Dudes داشتیم. و بهترین آن… سایت به خوبی اجرا می شود!

ما در سال گذشته روی این موضوع کار کرده‌ایم (در واقع طولانی‌تر). و اگرچه همه‌گیری از طرق مختلف وحشتناک بوده است، ما وقت خود را صرف کردیم و به سختی کار کردیم.

و ما قبلاً می بینیم که ارزشش را داشت!

مانند بسیاری دیگر، هنگامی که Sars-CoV 2 به جهان و صنعت مسافرت رسید، ترافیک وب سایت ما به طرز چشمگیری کاهش یافت. اما از زمان راه اندازی مجدد ما دوباره شاهد افزایش بیش از 210 درصدی بوده ایم که به وضوح نتیجه کار خوبی است که انجام داده ایم.

سایت جدید پایدار، باریک‌تر و به روش‌های مختلف بسیار بهتر بهینه‌سازی شده است و ما فقط به بهبود آن ادامه می‌دهیم. این دیگر یک پلتفرم سفر اجتماعی نیست، اما اکنون در نهایت می‌توانیم تمام ایده‌هایی را که من دارم پیاده‌سازی کنیم.

به عنوان دوستان مسافرتی، ما به سخت کار کردن و به اشتراک گذاشتن موفقیت اعتقاد داریم.

در تمام آن سال‌های سخت، ما توانسته‌ایم تجارت خود را به روش‌های مختلف توسعه دهیم. ما تیم را رشد دادیم و یک قالب ویدیویی جدید ایجاد کردیم که سپس از آن برای تولید برنامه سفر خودمان استفاده کردیم. این نقش بزرگی در موفقیت ما با کمپین های Travel Dudes در سال های اخیر داشته است.

مهمترین چیز این است که ما این کار را انجام دادیم با اشتیاق و سرگرمی زیاد

این به لطف تیم رویایی Travel Dudes امکان پذیر شد که در طول سالیان متمادی از من حمایت کردند و به من ایمان داشتند.

اما در نهایت فقط به لطف همسر فوق العاده و قویم و با حمایت تمام خانواده ام توانستم به همه اینها برسم!

و امیدوارم بتوانم برای مدتی بیشتر روی این موضوع حساب کنم… ?

… وقت آن است که دوباره روی همکاری های عالی و موفق کار کنیم!

Travel Dudes جامعه ای بوده است که مسافران و وبلاگ نویسان پرشور نکات سفر خود را در آن به اشتراک می گذارند. تاکنون حدود 1000 مقاله وارد کرده‌ایم و به اضافه کردن تعداد زیادی مقاله ادامه خواهیم داد.

ما می خواهیم به عنوان یک جامعه ادامه دهیم، اما در یک راه اندازی منحصر به فرد تر و فقط با دعوت. در چند هفته آینده با این کار شروع خواهیم کرد.

ما استراتژی محتوای خود را بهبود خواهیم داد و هدف ما حمایت از یکدیگر و ارائه نکات ارزشمند سفر به مخاطبان و کمک به افزایش تجربه سفر آنها است.

من هم برای چند ماه آینده برنامه های بسیار بزرگ و هیجان انگیزی دارم! من قبلاً در مورد این موضوع بسیار هیجان زده هستم … می توانم خیلی بگویم:

دوباره خاص می شود!

پس با ما همراه باشید!

و سفر کنید

ملوین