قیمت و خرید بک لینک Pbn چیست ؟

در آن زمان قیمت دامنه بسیار پایین بود وسرویس های هاست رایگان و اشتراکی بسیاری در بستر وب موجود بود پس راه اندازی یک سایت هزینه چندانی نداشت. دامنههای موجود در شبکه PBN مالکهای متفاوتی داشته باشند. در این زمان pbn بر سر زبان ها افتادکه نوع خاصی از مزرعه لینک بود. در لینک سازی به شکل شبکه ای وب سایت ها درگیر یک شبکه شده و با دریافت لینک های برنامه ریزی شده، موتور جستجوی گوگل را فریب داده و این طور نشان می دهند که در حال دریافت بک لینک از مبداهای مختلف و ارائه بک لینک به مقصدهای دیگر هستند.

خرید بک لینک Pbn2.همان طور که گفتیم شناسایی سایت های معتبر کاری سخت و دشوار است و غیر از آن هزینه ای را هم به طور مرتب بر شما تحمیل می کند، هزینه ای که مشخص نیست تا چه حد برای شما بازده عملی دارد. مزرعه لینک یکی از روشهای سئو کلاه سیاه است که در این روش وب مستران برای افزایش رتبه کلمات کلیدی سایت خود در نتایج جستجو، بهطور گروهی و توافقی به همدیگر لینک میدهند؛ خرید بک لینک pbn seohat به این معنی که لینک سایت همدیگر را در سایت خود قرار میدهند یا اینکه وب مستر یک سایت با پرداخت پول به مدیران سایتهای دیگر بهطور مصنوعی و غیرطبیعی از آنان بکلینک دریافت میکند.

لینک سازی Pbn

نکته بعدی درباره خرید دامنه هایی است که با ماهیت و محتوای تازه فعالیت خود را آغاز می کنند. یک نکته ای را بهتون اینجا بد نیست که بگم بک لینک همون رپورتاژه ، اگر شما بتوانید در سایتی متنی طولانی بذارید بهش می گن رپورتاژ ولی اگر فقط بتوانید لینک بذارید با توضیحات مختصر بهش می گن بک لینک. این نکته جالب را بد نیست بدانید که شما فقط لینک هایی که از لایه یک دریافت کرده اید را میتوانید در ابزارهای نمایش بک لینک مشاهده کنید پس وقتی می بینید یک سایت بدون اینکه لینک جدیدی ایجاد کند رتبه چشمگیری می گیرید، دلیل آن تقویت پی بی انی است که قبلا گرفته بود.

درواقع آنها میخواستد یک مزرعه لینک شخصی داشته باشند که فقط خودشان به آن دسترسی داشتند، زیرا پیدا کردن یک مزرعه مرتبط کار بسیار سختی بود. این یعنی سایت اصلی از این 3 تا سایت بک لینک می گیرد.تا اینجا ما فقط ل به سایتمان لینک دادیم. همانطور که میدانید بک لینک اعتبار به سایت شما می دهد. در نتیجه برای جلوگیری از بروز این مشکل همانطور که در بخش قبلی گفته شد سایت ها و بک لینک pbn هم همانند وبسایت مرکزی ما نیازمند رسیدگی تمام وقت هستند و این سایت ها صرفا نباید جهت درج بک لینک در صفحات از آنها استفاده شود.

می توانیم برای هر یک از لایه ها لایه دیگری ایجاد بکنیم یا نکنیم. پی بی ان ها با متدهای مختلفی اجرا میشن که برخی از این متدها مدتهاست منسوخ شدن و در صورت اجرای اونها طولی نمیکشه که گوگل پی به روش شما ببره. شما می توانید دوره آموزش pbn را از تهران لرن به صورت رایگان دریافت کنید.

به همین دلیل توصیه می شود تا جایی که می توانید از این تکنیک خودداری کنید زیرا ممکن است در صورت طبیعی نبودن، گوگل شما را جریمه کند. اما این عامل همچنین مهمترین دلیل از دست دادن موقعیت و جریمه شدن سایت توسط گوگل میباشد.

بک لینک Pbnاما سئو کاران هم بی کار ننشستد و راه حل های جدیدی را پیدا می کردند اما از سال 2014 به بعد ریسک استفاده از پی بی ان بسیار زیاد شد به طوری که بسیاری از سایتهایی که از این روش استفاده کردند جریمه شدند. در مورد اینکه رنگ کلاه سئو PBN چیست باید گفت که به گفته خود گوگل استفاده از شبکه وبلاگ خصوصی و پی بی ان ها یکی از مصداق های اصل سئو کلاه سیاه است که می توان آن را از بدترین و پر ریسک ترین کار ها در سئو دانست که البته قدرتی که دارد می تواند ریسک استفاده از آن را برای خیلی از سئو کاران قابل قبول کرده و خیلی ها به دنبال استفاده از این امکان هستند.

اما وب مستران دست بردار نبودند و دنبال روش یا جایگزینی برای مزرعه لینک بودند. در آن سالها الگوریتم های گوگل به اندازه امروز هوشمند نبودند و برای رتبه بندی سایتها به تعداد لینک وابسته بودند. قدم اول برای ساخت بک لینک pbn شما به چندین وبلاگ با اعتبار بالا نیاز دارید. اگر چه قبلا نیز همین ساختار را از سوی وب سایتهایی داشتیم که با فروش لینک، به مقصد وب سایت شما لینک داده و همان ساختار لینک سازی هجومی را ایجاد میکردند، اما این زمانی که الگوریتمهای گوگل بهبود یافته و قادر به شناسایی این بک لینکهای مصنوعی شدند، کاملا بدون استفاده شده و حتی مضر نیز شناخته شد.

گوگل فاکتوری به اسمPage Rank داشت که براساس تعداد و کیفیت لینکهای ورودی تعیین میشد. اگر میخواهید PBN شما نتیجه بگیرد باید به آن دامنه ها به این دید نگاه کنید که سایت شخصی خودتان هستند.

موضوع سایت ها نیز باید با سایت اصلی مرتبط بوده و به عنوان مثال در صورتی که ما با یک سایت فروش محصولات ورزشی طرف هستیم سایر وبلاگ هایی که برای PBN مورد استفاده قرار می گیرد هم باید در همین موضوع باشند. با این فلسفه سایتهای بسیاری ایجاد شد که با روشهای مختلفی برای شما لینک سازی و برای خودشان کسب درآمد میکردند.

احتمالاً تعجب می کنید که چرا برخی از سئوکاران با توجه به خطراتی که به آن اشاره کردیم، هنوز از شبکه های وبلاگ خصوصی به عنوان راهی برای لینک سازی استفاده میکنند. در مرحله اول ما میایم N تا سایت را انتخاب می کنیم و از آنها برای سایتمان بک لینک می گیریم. ویژگی هایی که در بک لینک pbn و سایت های pbn , pdn سایت کلاه سئو است. مثلا ما اینجا در 3 تا سایت بک لینک قوی گرفتیم. در این مقاله به توضیح این موضوع میپردازیم که بک لینک PBN چیست؟

مزرعه لینک یا شبکه اختصاصی لینک سازی لینک سازی پی بی ان از بک لینک از سال 1999 در زمینه سئو بر سر زبان ها افتاد که هدف آن ساخت مجموعه ای از وب سایتهایی بود که به هم لینک میدادند.

هدف از داشتن این وبلاگ ها یا سایت ها چگونگی ساخت بک لینک و هدف از لینک سازی سئو سایت است. اما این قضیه با ایجاد مزرعه لینک های اسپم و با موضوعات بی هدف و نامربوط؛ از حالت اصلی خود خارج گردید و گوگل تصمیم گرفت که الگوریتم های خود را آپدیت کند و دیگر مثل سابق این روند ادامه پیدا نکرد و به امری دشوار و خطرناک تبدیل گردید.