درک وبلاگ نویسی حرفه ای در سفر: مطالعه موردی

وبلاگ نویسی در سفر آسان است ، وبلاگ نویسی در سفر حرفه ای نیست. صرفه جویی در هزینه ، سفر در جهان و نوشتن در مورد آن در وبلاگ سفر بسیار آسان است. با این حال ، یادگیری نحوه کسب درآمد به عنوان یک وبلاگ نویس سفر داستان دیگری است.

فروشگاه های زیادی وجود دارد که هنگام سفر به اشتراک بگذارید ، زیرا خود سفر از نظر تجربیات بسیار غنی است. خانواده و دوستان عاشق شنیدن صدای جاده هستند و به لطف رسانه های اجتماعی ، این داستانها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اینگونه است که یک وبلاگ شروع به رشد می کند. جستجوی Google به ایجاد ترافیک کمک می کند و دیر یا زود یک وبلاگ نویس با استعداد سفر ، دسترسی به وبلاگ را افزایش می دهد ، حداقل اگر حداقل کیفیت در محتوا و خود سایت وجود داشته باشد. این مهم است که هنگام برنامه ریزی نحوه درآمدزایی به عنوان یک وبلاگ نویس سفر بدانید

در مقطعی وبلاگ نویس پتانسیل بیشتری را می بیند و ممکن است تصمیم بگیرد که آن را به یک حرفه تبدیل کند و وبلاگ را به صورت تمام وقت اداره کند. آنچه بسیاری متوجه نمی شوند این است که اداره یک تجارت و در واقع یک شرکت رسانه ای چیز دیگری است. اکثر وبلاگ نویسان حرفه ای مسافرتی جدید بودجه کافی برای سرمایه گذاری در مشاغل خود ندارند و می توانند “فقط” از زمان و استعداد خود استفاده کنند.

و زمان ناگهان یک نقطه بسیار مهم است ، زیرا اداره یک شرکت در سفر بسیار دشوار است. پس از چند ماه ، آنها مجبور می شوند دوباره تسلیم شوند و بر کسب درآمد در جاهای دیگر تمرکز کنند ، شاید به عنوان نویسنده ، دستیار مجازی ، مدیر رسانه های اجتماعی یا بازگشت به مشاغل قبلی خود.

با این وجود ، می توان از طریق وبلاگ نویسی سفر امرار معاش کرد. اگر سخت کوش هستید ، ساعات بیشتری را نسبت به یک شغل معمولی 9-5 سرمایه گذاری می کنید ، مایل هستید سالها در بسیاری از موارد دیگر از دست بدهید ، می توانید نحوه درآمدزایی به عنوان یک وبلاگ نویس سفر را بیاموزید. شما باید حدود 3-5 سال کار کنید تا زمانی که واقعا بازپرداخت شود و اگر به کاری که انجام می دهید پرشور باشید. این شامل چیزی فراتر از سفر در سراسر جهان است.

این زمان آسان نیست! اگر آسان باشد ، همه این کار را انجام می دهند.

Travel Dudes که توسط بسیاری از افراد شگفت انگیز پشتیبانی می شود ، نقش مهمی در ایجاد این صنعت تأثیرگذار جدید در سفر ایفا کرد. Travel Dudes تکامل یافت و امروزه یک پلتفرم برتر سفر اجتماعی است. ما خوش شانس هستیم که توسط تیم واقعا خوبی اداره می شود.

در طول سالها ما مخاطبی را ایجاد کردیم ، که اکنون از طریق سایت و کانالهای مختلف آن به بیش از 4،000،000 نفر در ماه می رسد. بنابراین ما یک وبلاگ مسافرتی نیستیم اما هنوز وبلاگ داریم و تجربیات شخصی سفر خود را به اشتراک می گذاریم. ما یک شریک رسانه ای در کمپین های بسیار موفق iambician هستیم ، اما کمپین های رسانه های اجتماعی خود را نیز اجرا می کنیم.

همین اواخر ما در لیوبلیانا ، اسلوونی بودیم و یک سفر فوق العاده را به پایان رساندیم. از لحظه ورود ما متوجه شدم که ما در مورد چیز خاصی هستیم ، اما چند هفته دیگر طول کشید تا ما این را ثابت کنیم. ما این کمپین را به پایان رسانده ایم و می توانیم اعداد گزارش خود را به اشتراک بگذاریم.

من دسترسی و مشارکت ما را به اشتراک می گذارم کمپین 7 روزه با تو. این اعداد بسیار چشمگیر هستند ، اما چیز دیگری وجود دارد که این سفر را خاص کرده است. این احتمالاً اولین بار بود که تیمی متشکل از 4 وبلاگ نویس سفر در یک کمپین واحد حضور داشتند که تنها بر ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا برای یک سایت واحد تمرکز داشتند.

چگونه می توان به عنوان یک وبلاگ نویس سفر ، اسلوونی درآمد کسب کرد

این یک گام جدید از وبلاگ نویسی سفر حرفه ای است ، اما در واقع یک قدم به عقب است!

یک قدم به عقب؟ واقعا؟ چرا؟

بیایید ابتدا با گام به جلو شروع کنیم.

ما یک فیلمبردار داشتیم که 6 فیلم تهیه کرد. یکی دیگر از اعضای تیم روی نوشتن بیش از 28 مقاله (شامل بسیاری از پیوندها) تمرکز کرد و وظیفه یک نفر سازماندهی کمپین و اطمینان از این بود که کانالهای مختلف رسانه های اجتماعی محتوای کافی و تدوین استراتژی را دریافت خواهند کرد.

همه اعضای تیم عکس هایی را روی سرور بارگذاری کردند که سپس توسط مدیر رسانه های اجتماعی ما به اشتراک گذاشته شد و اطمینان حاصل شد که هر پست و عکس جداگانه بهترین نور ممکن را دارد.

ما “فقط” چیزی را به صورت آنلاین به اشتراک نمی گذاریم. ما برای هر سایت و کانال یک استراتژی داریم. این به این دلیل است که ما می توانیم نتایج واقعا خوبی را ارائه دهیم. اگرچه این به تنهایی کار خاصی نمی کند ، زیرا شما همچنین به محتوای با کیفیت مناسب نیاز دارید. این امر هنگام یادگیری نحوه درآمدزایی به عنوان یک وبلاگ نویس سفر مهم است.

برای به دست آوردن محتوای مورد نیاز ، برنامه سفر خود را ایجاد کردیم. این بسته بندی شده بود ، اما این ما بودیم که تصمیم گرفتیم چه چیزی را می توانیم اداره کنیم و چه چیزی را می توانیم به بهترین نحو تبلیغ کنیم. همه اینها با همکاری هیئت گردشگری لیوبلیانا بود که به ما اعتماد داشت و به ما ایمان داشت.

ما از راهنمایی ها و راهنمایی های آنها برای ایجاد یک برنامه سفر مناسب استفاده کردیم در حالی که پیام کلی را در مورد آنچه می خواهند تبلیغ کنند ، در نظر داشتیم. بله ، بدیهی است که یک کمپین ، یک سفر مطبوعاتی یا وبلاگی با هدف ترویج مقصد انجام شده است.

اما این انتخاب ما بود که چه فعالیت هایی را می خواستیم انجام دهیم و همچنین بودجه خود را برای وعده های غذایی داشتیم ، به طوری که حتی رستوران ها را نیز انتخاب کردیم. به این ترتیب ما توانستیم با صدای خود محتوای الهام بخش ایجاد کنیم.

بیشتر اوقات تنها بودیم. خوب ، واقعاً نه ، زیرا ما همه تورهای مختلف راهنمایی را داشتیم. اما برای ما مهم بود که سفر را تا حد ممکن طبیعی نگه داریم. ما فقط کارهایی را انجام دادیم که هر مسافر دیگری نیز می تواند انجام دهد و تجربه کند. معمولا ، ما 1-2 قسمت هدایت شده در روز داشتیم ، اما هنوز هم زمان زیادی برای کشف شهر و منطقه خودمان داریم.

حتی یک روز … حتی یک ساعت هم تعطیل نبود. ما بسیار شلوغ بودیم و فقط در طول چند ساعت خواب در شب استراحت می کردیم. با این حال ، ما بسیار لذت بردیم و از این سفر نهایت لذت را بردیم. تعطیلات خصوصی من شبیه به نظر می رسد ، اما نه چندان پر از مربا.

اگر می خواهید نحوه درآمدزایی به عنوان یک وبلاگ نویس سفر را بیاموزید ، این قسمت های اصلی دستورالعمل موفقیت است.

آمار و اعداد

بازدید: 524،086 (توییتر ، فیس بوک)
نامزدی: 70،769 (توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام)
تعداد کلیک: 50،879 (فیس بوک)
بازدید ویدئو: 37،882

برآورد درآمد آنلاین رسانه های اجتماعی ارزش:> 110،000 یورو

Views تعداد واقعی افرادی است که محتوای لیوبلیانای ما در جدول زمانی خود قابل مشاهده بود. بنابراین این اعداد نه فرصت هایی برای دیدن ، بلکه نمای واقعی هستند.

ما این آمار را مستقیماً از سایتهای اصلی که در آنها منتشر شده است دریافت کردیم. ما آمار هر پست جداگانه را بررسی کردیم و نتایج را در یک صفحه گسترده فهرست کردیم. ما حتی نظرات پاسخ ها یا پست های دیگر را بررسی نکرده ایم ، بلکه فقط بر روی پست های تصویری که به اشتراک گذاشته ایم تمرکز کرده ایم. بنابراین نتیجه واقعی حتی باید بیشتر باشد.

کل لیست مطالب در گزارش ما به مشتری ، از جمله دسترسی و تعامل هر پست ، ذکر شده است. به این ترتیب مشتری ما می تواند متوجه شود که اعداد واقعی هستند و می توانند خودشان به آنها نگاه کنند.

ما یک … داشتیم شرکت کنندگان بزرگt ، که ارزش رسانه ای کسب شده را به خوبی تحت تأثیر قرار داد.

بدیهی است درک و درک این که این نتیجه خوب است ، دشوار است ، زیرا اعدادی که ارائه کردیم بسیار زیاد است ، به ویژه اگر این موارد را با هزینه های کمپین مقایسه کنید.

به همین دلیل خوشحال می شویم در لیست دقیق تبلیغات خود به شما کمک کنیم و نتایج خود را توضیح دهیم.

این ارزش رسانه ای کسب شده نتیجه دسترسی و مشارکت فعالیت رسانه های اجتماعی ما است و توسط الگوریتمی محاسبه شده است که دسترسی و تعامل ما را با قیمت تبلیغات (ارزش رسانه پرداخت شده) از بسترهای رسانه های اجتماعی مقایسه می کند. این قیمت های تبلیغاتی ترکیبی از انواع مختلف پست (تصویر ، ویدئو ، پیوندهای خارجی/داخلی …) و همچنین شامل قیمت های متمرکز بر دسترسی و تعامل است. مانند آن ممکن است به یک نتیجه محکم برسید.

این ارزش رسانه پرداخت شده هزینه دسترسی و تعامل از طریق تبلیغات چقدر است. این ارزش بسیار کمتر است (حدود 40،000 یورو) و در مورد ما هنوز بیشتر از هزینه های واقعی این کمپین است. رسانه کسب شده بر این اساس استوار است ، اما شامل عواملی مانند اعتماد یک فرد تأثیرگذار ، بازاریابی دهان به دهان و همچنین رسانه متعلق به خود ، کار ایجاد کانال و مخاطب است. اگر رسانه های پولی افزایش یابد ، رسانه های کسب شده نیز چنین می کنند ، زیرا رسانه های کسب شده به ویژه در صنعت مسافرت بسیار ارزشمندتر دیده می شود.

چگونه می توان از طریق وبلاگ سفر درآمد کسب کرد: درک اعداد ما

در اینجا مقایسه بسیار ساده تری وجود دارد. تصور کنید آدیداس این شانس را داشت که مستقیماً در یک ورزشگاه فوتبال با محصول خود درگیر شود. نه تنها فرصتی که ممکن است شخصی تبلیغات بنر خود را در طول یک مسابقه فوتبال دیده باشد ، بلکه مستقیماً با آنها تعامل داشته است.

ما یک “ورزشگاه” را با 524،086 صندلی پر کردیم و محتوای خود را نشان دادیم و 70،769 نفر با “محصول” در تعامل بودند. شاید بتوانید تصور کنید که آدیداس چقدر برای این کار هزینه خواهد کرد!

در دنیای دیجیتال ما با اعداد زندگی می کنیم ، که درک و درک آنها دشوار است ، زیرا بسیار زیاد است. سپس ما ارزش دیجیتال را داریم که بسیار پایین است ، در مقایسه با قیمت رسانه های سنتی. شما بسیاری از شرکت های رسانه ای را می بینید که با فروش خدمات آنلاین زیر قیمت های معمول با وضعیتی که خود ایجاد کرده اند دست و پنجه نرم می کنند.

در گذشته و حتی امروز ، پرداخت بیش از 100000 دلار برای یک صفحه تبلیغاتی در اندازه کامل در یک مجله/روزنامه چاپی با تیراژ حدود 800000 دلار استاندارد است. با این کار ، حتی نمی دانید چه کسی صفحه را باز کرده و واقعاً تبلیغات شما را دیده است. به هیچ وجه قیمت دیجیتال حتی به این قیمت نزدیک نیست.

در حال حاضر در عصر دیجیتال ، شما شرکت های رسانه ای را در معرض دید و ارزش بسیار بالاتری قرار داده اید و نمی توانید به تیم مناسب پرداخت کنید. اگر یوتیوبر ، وبلاگ نویس سفر یا هر تأثیرگذار دیگری به مخاطبان زیادی برسد ، از لحاظ تئوری باید بتوانند به تیم بزرگی از 20 تا 50 متخصص (تمام وقت) پول بدهند تا به اداره کسب و کار خود کمک کنند. این فقط از نظر تئوری است و فقط تعداد کمی از آنها می توانند یک دستیار مجازی تهیه کنند و حتی کمتر می توانند کمک بیشتری را بپردازند ، زیرا قیمت های دیجیتال بسیار پایین هستند.

جای خالی

آیا رسانه های دیجیتال به قیمت تبلیغات چاپی نیاز دارند؟ نه!

در واقع نیازی نیست که رسانه های دیجیتال دارای نرخ تبلیغات بسیار گران قیمت باشند. هیچ دستگاه چاپ گران قیمتی وجود ندارد که هریک به راحتی بیش از 1 میلیون یورو هزینه دارند. توزیع در بازار دیجیتال نیز بسیار ارزان تر است. تنها چیزی که نیاز دارید توسعه دهندگان و سرورها هستند. هزینه نویسندگان ، ویراستاران و غیره صرف نظر از چاپی یا دیجیتالی آن باقی می ماند.

بنابراین هر نشریه در واقع نباید مشکلی برای ارائه محتوای خود به صورت رایگان داشته باشد ، در صورتی که قیمت تبلیغات آنها کمی بیشتر از آنچه در گذشته برای چاپ پرداخت می شد افزایش یابد.

آیا صنعت باید سود بیشتری بپردازد؟ آره!

اول از همه ، صنعت به دنبال آشکارسازی است. امروزه نوردهی به صورت دیجیتالی یافت می شود ، اما اگر دیجیتال نتواند امرار معاش کند ، گزینه های کمتری برای قرار گرفتن در معرض وجود دارد. تا کنون گزینه ها هنوز وجود دارد و ارزان است ، اما کیفیت محتوای رسانه قبلاً بسیار کاهش یافته است.

در گذشته یک نشریه می توانست 2-3 نفر را برای ایجاد محتوای با کیفیت برای مجله ای با تیراژ حدود 20000 خواننده ارسال کند. هنوز 20 نفر دیگر در دفتر به صورت تمام وقت برای اداره آن مجله کار می کردند.

یک وبلاگ نویس حرفه ای مسافرتی باید همه این کارها را به تنهایی انجام دهد ، در حالی که در راه است ، به تولید مخاطب بسیار بیشتری می پردازد ، محتوا تولید می کند و آن را به اشتراک می گذارد. اما یک وبلاگ نویس حرفه ای سفر کیست؟ به راحتی می توانید این نام را برای خود بگذارید و چند خواننده و دنبال کننده بخرید. اما این یک موضوع کاملاً متفاوت است … ما مفتخریم که می توانیم بگوییم که عمدتا با دسترسی ارگانیک کار می کنیم.

با مبارزات انتخاباتی ما در لیوبلیانا بسیار خوشحال بودیم که قدمی به عقب برداشتیم و دیدیم چگونه رسانه های سنتی چنین سفری را انجام می دهند. ما یک تیم 3 نفره در مقصد داشتیم که محتوای بسیار بیشتری از حد معمول و با کیفیت بسیار خوب تولید می کرد ، زیرا هر فرد تنها بر نوع محتوای خود تمرکز می کرد. با این کار ما سطح وبلاگ نویسی حرفه ای در سفر را همزمان افزایش دادیم ، زیرا تمرکز هر 3 نفر بر روی یک سایت واحد بود.

چگونه می توان به عنوان یک وبلاگ نویس سفر ، اسلوونی درآمد کسب کرد

بنابراین ما یک قدم به سمت آینده برداشتیم ، با یک قدم به عقب.

برای یادگیری نحوه درآمدزایی به عنوان یک وبلاگ نویس سفر ، ما مجبور بودیم بسیار سخت کار کنیم و سالهای زیادی ، با انگیزه و تمرکز بر نقاط قوت خود ، توسط یک جامعه شگفت انگیز که همه عشق سفر را به اشتراک می گذارند ، پشتیبانی کنیم.

به یاد داشته باشید که هنگام کشف نحوه کسب درآمد به عنوان یک وبلاگ نویس سفر ، کار سختی لازم است و اگر به تلاش خود ادامه دهید ، خوب خواهید بود!