برنامه سفر حماسی 7 روزه برای بازدید از مالت در تعطیلات – فقط چمدان دستی

مالت جزیره ای باورنکردنی برای کشف است. درست در Med واقع شده است و دارای هزاران سال سابقه ، خلیج های خیره کننده و باورنکردنی ترین شهرهایی است که دیدن آنها بسیار زیباست. بنابراین ، برای اینکه بتوانید بیشترین استفاده را از سفر خود ببرید ، ما می خواهیم برنامه سفر خود را برای بازدید از مالت در تعطیلات بعدی خود به اشتراک بگذاریم.

حالا ممکن است این سوال برای شما پیش آید که آیا مالت برای شما مناسب است؟

خوب ، اجازه دهید من یک تکه کوچکی از دلیل اینکه چرا باید در لیست بازدیدهای مسافران باشد ، به شما بگویم!

ابتدا ، مالت (و همسایه گوزو) در آن آفتاب باورنکردنی مدیترانه ای غرق شده اند که بسیار خوب است. نه تنها این ، مالت کاملاً خنک است و اگر می خواهید مدت زمان زیادی از مسافرت را خرج کنید ، مکانی عالی برای بازدید است.

گفته می شود ، اگر مایل به گشت و گذار در شهرهای تاریخی و دیدنی های باستانی هستید ، مالت نیز یک جواهر در دریای مدیترانه است. این جزیره ای است که می تواند (و کاملاً همخوانی دارد) با نوع سفری که دوست دارید. به همین دلیل است که ما بارها و بارها به عقب برمی گردیم!

بنابراین ، هنگامی که جزیره با خیال راحت باز می شود ، ما می خواستیم مکانهایی را در مالت به اشتراک بگذاریم که نمی توانید از دست بدهید.

و مانند همیشه ، مطمئن باشید که با خیال راحت سفر می کنید. راهنمایی های دولت خود را در مورد سفر و اطلاعات رسمی از دولت مالت در مورد هر گونه محدودیتی که ممکن است برطرف شود یا در محل وجود داشته باشد ، بررسی کنید.

برنامه سفر به مالت در تعطیلات

در زیر ، به برنامه سفر سپر ما نگاه کنید تا در تعطیلات از مالت دیدن کنید. اوه ، و با همه برنامه های سفر خود ، می توانید مکانهایی را که ذکر کردیم اضافه کنید ، ببرید یا دنبال کنید – بالاخره تعطیلات شماست!

اوقات شگفت انگیزی داشته باشید.

روز اول: والتا

بهترین کارها در مالت و گوزو (8)

تا آنجا که شهرهای مدیترانه ای پیش می روند ، والتا جواهری برای دیدن است!

بر خلاف دیگر پایتخت های بزرگ اروپا ، والتا آنقدر بزرگ نیست که نتوانید غرق شوید و آنقدر کوچک نیست که حوصله تان سر برود. در واقع ، من می گویم برای کاوش چند روزه عالی است.

پس از رسیدن ، حتماً قدم بزنید تا کاخ استاد بزرگ و باغهای باشکوه فوقانی (و پایین) باراکا را ببینید. اینها اولین چیز خیره کننده در صبح هستند و راهی عالی برای کشیدن پاها قبل از سر روزانه است.

برای تهیه غذای شیرین به آمورینو (خیابان جمهوری) بروید. در اینجا ، می توانید برخی از بهترین ژلاتوها در سراسر مالت را نمونه برداری کنید. به من اعتماد کن ، چند ثانیه برمی گردی.

بعد از ظهر ، گشتی در اطراف قرون وسطایی Casa Rocca Piccola در قلب والتا بزنید. در طول روز ، می توانید به یک راهنما بپیوندید و یک قصر کلاسیک (و مرفه) را تماشا کنید که برای دیدن آن بسیار زیبا است.

قبل از غروب آفتاب ، وارد کلیسای جامع سنت جان شوید که از سال 1500 در والتا افتخار خود را دارد. این بسیار زیبا است و راهی عالی برای دیدن برخی از آثار Girolamo Cassar است. به هر حال ، او یکی از معماران مشهور جزیره است.

بهترین کارها در مالت و گوزو (19)

احساس سرگیجه دارید؟ به خیابان های زیبا و سنگفرش شده بروید و به نونی (در خیابان جمهوری) بروید که غذاهای مالت را با شعله ور مدرن ترکیب می کند. منوی طعم آنها برای غذای عصرانه بسیار خوشمزه است.

بیشتر بخوانید: بهترین مکان های دیدنی در مالت و گوزو

روز دوم: والتا

بهترین کارها در مالت و گوزو (26)

یک چیزی که من می گویم این است که شما باید حداقل یک روز کامل به والتا فرصت دهید تا به کاوش بپردازد (هرچند ما یک سفر دو روزه سردتر را ترجیح می دهیم). گفته می شود ، اگر وقت شما کم است ، می توانید در یک روز به راحتی در مناظر اصلی والتا بارگیری کنید. به خصوص اگر در سفرنامه ما نقاط دیگری برای سفر به مالت وجود داشته باشد که نمی خواهید آنها را از دست بدهید.

بهترین کارها در مالت و گوزو (17)

برای یک غروب صبحگاهی ، قدم بزنید و در منطقه گرند هاربر قدم بزنید ، جایی که چشم اندازهای خارق العاده ای در سراسر خلیج خواهید داشت. به علاوه ، به راحتی می توانید در سفر خود به فورت سنت آنجلو که از لحاظ تاریخی از شهر محافظت کرده است ، شریک شوید. برای کاوش کامل قلعه باید 2 ساعت در نظر بگیرید. بنابراین از قبل برنامه ریزی کنید و خوب و زود برسید.

برای شام ، یک میز در Rampila رزرو کنید. ناامید نخواهید شد ، به ویژه در تراس آنها. ما آبگوشت سنتی Aljotta مالتی را برای اولین دوره خوردیم و آن را دوست داشتیم!

بیشتر بخوانید: بهترین کارها در مالت

روز سوم: مدینه

بهترین کارها در مالت و گوزو (12)

در مالت هیچ کجا واقعاً وجود ندارد ، به این معنی که جزیره ای عالی برای پیمایش و اقامت در تمام جواهرات مالت است. با این اوصاف ، برای ادامه حرکت در هر شب هتل یا محل اقامت خود را تحت فشار قرار ندهید ، می توانید به راحتی سفرهای روزانه خود را به تمام نقاط مالت انجام دهید و در کل سفر در یک هتل لنگر بیاندازید. کاملاً به خودت بستگی دارد.

به هر حال ، من کجا بودم … مدینه!

بسیار خوب ، بنابراین Mdina احتمالاً شهر مورد علاقه من در تمام مالت است و نقطه ای را که نمی توانید برای یک سفر یک روزه از دست بدهید. فاصله آن تا والتا 25 دقیقه رانندگی است و بسته به آنچه می خواهید ، با ماشین ، تاکسی یا تور به راحتی می توانید از آن دیدن کنید.

بهترین کارها در مالت و گوزو (11)

پس از گذر از دروازه نمادین Mdina ، حتماً از کلیسای جامع نمادین که مشرف به کل شهر است ، دیدن کنید. این خیره کننده است و معماری باروک به سالهای قبل برمی گردد!

با این اوصاف ، اگر می خواهید به تاریخ بیشتری برگردید ، خود را به داموس رومانا بسپارید. یک خانه رومی که حدود دو هزار سال پیش ساخته شده است! این موزه نسبتاً کوچک است و به این معنی است که یک بازدید کامل 30 دقیقه ای است.

بهترین کارها در مالت و گوزو (7)

اوه ، و فراموش نکنید که برخی از شیشه های مشهور جهان Mdina Glass را بگیرید. بسیار زیباست و در سراسر شهر پیدا خواهید کرد.

گرسنه شدن؟ خود را به میخانه Grotto برسانید ، ناوچی آنها بسیار خوشمزه است و رستوران در خود یک غار بسیار منحصر به فرد است.

بیشتر بخوانید: بهترین مکان های دیدنی در مالت و گوزو

روز چهارم: سواحل غربی و سواحل

بهترین کارها در مالت و گوزو (10)

پس از سه روز زندگی در شهر ، وقت آن رسیده است که از سواحل زیبای مالت بیشتر دیدن کنید. بنابراین ، وسایل شنا را جمع کنید ، روی آن ضد آفتاب سیلی بزنید و برای چرت زدن روی شن آماده شوید.

بهترین کارها در مالت و گوزو (59)

اما ابتدا به Blue Grotto بروید که در فاصله 25 دقیقه ای از والتا (و 15 دقیقه از Mdina) با ماشین قرار دارد. هنگامی که به اینجا می آیید ، باید خود را بر روی یکی از قایق های کوچک سوار کنید که شما را در داخل Blue Grotto به حرکت در می آورد. گفته می شود ، اگر شما علاقه ای به قایق سواری ندارید ، به منطقه تماشای “پانوراما” بروید که هنگام غروب آفتاب عالی است.

بهترین کارها در مالت و گوزو (60)

چشم اندازها خیره کننده است.

پس از آن ، برای مدت کوتاهی در موج سواری ، به سمت Golden Bay که در شمال Blue Grotto است حرکت کنید. این مکان محبوب افرادی است که به دنبال آفتاب هستند و مکانی مناسب برای صبحگاهی (یا پیاده روی عصرانه) است.

اگر به دنبال شلوغی هستید ، به استخر سنت پیتر بروید که در خط ساحلی و نزدیک مارساکسلوک قرار دارد. در اینجا ، می توانید کمی دست و پا بزنید و در آبهای زرق و برق دار مدیترانه قدم بزنید و از منظره های جنوب مالت لذت ببرید. فقط مراقب آبهای متلاطم باشید و فقط در صورت ایمن بودن شنا بروید.

بهترین کارها در مالت و گوزو (58)

در حال حاضر ، ما بهترین را برای اجاره ماشین برای روزهای ساحلی پیدا کردیم. اگرچه ، اگر رانندگی نمی کنید ، ناراحت نشوید. مجموعه ای از شرکت های مختلف گردشگری وجود دارد که می توانید آنها را رزرو کرده و در برنامه سفر خود برای بازدید از مالت قرار دهید.

روز پنجم: پیاده روی در نزدیکی روستای پوپای

بهترین کارها در مالت و گوزو (29)

هر روز نمی توانید بگویید که با جزیره ای برخورد کرده اید ، اما در مالت کاملاً دست یافتنی است ، به ویژه از خلیج گادیرا تا دهکده پوپای.

پس از صبحگاهی در Għadira ، کفش های پیاده روی خود را بپوشید و برای قدم زدن در منطقه حرکت کنید.

پیاده روی به خودی شما زیاد طول نمی کشد (هر چند ، می توانید در برخی مسیرهای منحرف). ما برج قرمز را که فقط از خلیج خجالت می کشد بررسی کردیم (حدود 40 دقیقه پیاده روی). قدمت آن به سال 1649 برمی گردد و دیدن آن ، مخصوصاً برای چشم اندازها ، بسیار دوست داشتنی است.

پس از حرکت به سمت ساحل غربی ، خود را به دهکده کاملاً عجیب و دیدنی Popeye ببرید. این فیلم تاریخی برای فیلم پوپی است که در دهه 1980 فیلمبرداری شد.

ارزش این را دارد که برای یک ساعت یا بیشتر در نظر بگیرید و در برنامه سفر خود برای بازدید از مالت کاملاً ارزش دارد. حتی اگر فیلم را ندیده باشید

سرانجام ، برای مشاهده عالی از روستای پوپای ، در امتداد جاده ساحلی مقابل خلیج حرکت کنید. چشم اندازهای این خلیج از اینجا بسیار زیبا است و شما نمایی عالی از خود دهکده Popeye خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین مکان های دیدنی در مالت و گوزو

روز ششم: گوزو

بهترین کارها در مالت و گوزو (3)

گوزو که فقط از سواحل شمالی مالت خجالت می کشد ، جزیره کوچکتری است که ارزش یک سفر کوتاه با کشتی را دارد! در حقیقت ، این یک سفر یک روزه عالی برای بازدید از مالت است.

بهترین کارها در مالت و گوزو (4)

با خروج از Cirkewwa ، به هیچ وجه به بندر Mgarr نمی رسید. از اینجا ، می توانید در سراسر گوزو گشت و گذار کنید و برخی از نقاط مهم را در طول مسیر انتخاب کنید.

بهترین کارها در مالت و گوزو (38)

یکی از نقاطی که باید از آن دیدن کنید Il-Madonna ta ‘Pinu است ، یک کلیسا و زیارتگاهی که به همان زیبایی که آمده است. اگرچه این کلیسا به قدمت برخی از مکان های دیگر در مالت و گوزو نیست ، اما هنوز به همان اندازه نمادین است.

پس از آن ، وسایل شنا را بیرون آورده و برای غوطه وری به سوراخ آبی بروید! این یک استخر طبیعی است که تنها از پنجره لاجوردی فروپاشیده فاصله دارد و ارزش بازدید از آن را دارد.

بهترین کارها در مالت و گوزو (31)

اوه ، و یک لقمه را در The Boathouse در خلندی خلیج فراموش نکنید.

بهترین کارها در مالت و گوزو (6)

این جایی است که می تواند هوس غذاهای دریایی را برطرف کند. مخصوصاً با خرچنگ تازه دهان آورشان.

بیشتر بخوانید: بهترین کارها در مالت

روز 7: موستا

بهترین کارها در مالت و گوزو (20)

قبل از خروج از مالتا ، یک نقطه آخر (و کاملاً دوست داشتنی) برای بازدید وجود دارد. موستا!

تنها 20 دقیقه از مرکز والتا ، Mosta برای دیدن در آخرین روز سفر خود در سفر به مالت عالی است. حتی اگر فقط چند ساعت قبل از پرواز خود فرصت دارید ، حتماً یک قدم بزنید.

در حال حاضر ، یکی از چیزهایی که این شهر را بسیار خاص می کند ، روتوندای موستا است. یک کلیسای عظیم که در واقع بر اساس پانتئون در ایتالیا ساخته شده است.

به محض ورود ، به زودی خواهید دید که چرا این مکان بسیار خاص است ، به ویژه با وجود یکی از بزرگترین گنبدهای بدون پشتوانه در کل جهان!

اگر هنوز وقت دارید ، سری به دخمه های Ta ‘Bistra بزنید که فقط از مرکز شهر خجالت می کشند. شما می توانید انبوهی از دخمه های تاریخی را مشاهده کنید که دیدن آنها بسیار منحصر به فرد است.

بیشتر بخوانید: بهترین کارها در مالت

18 مکان بسیار زیبا در مالت برای بازدید


بهترین بریتانیای کبیر را ببینید!

بنر تبلیغاتی کتاب مسافرتی فقط بریتانیای کبیر دستی


در اینستاگرام ما به ما بپیوندید …



برای فیلم های سفر به کانال YouTube ما بروید!

https://www.youtube.com/watch؟v=ODh6fOOmDDs