این محصول به عنوان یکی از بهترین سشوارهای ارزان قیمت موجود در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است. در مقایسه با سشوارهای AC، سشوار خانگی فیلیپس دارای موتور DC، اندازه جمع و جور، سرعت کم و توان خروجی کمتر است و می تواند به طور مداوم برای مدت زمان کمتری کار کند. این محصول برای مصارف خانگی که نیازی به استفاده مکرر از سشوار ندارد ایده آل است. سشوار سالنی قیمت سری متمرکز کننده نیز برای صاف کردن موها موجود است. با استفاده از موتور AC، این سشوار از برند سایونا تولید شده و قدرت پرتاب باد بسیار بالایی را ارائه می دهد. سشوار حرفه ای نیز در این دسته قرار می گیرد.

استفاده از سشوار با وات بالا روی موهای ضخیم می تواند روند خشک شدن را تسریع کند (و از آسیب حرارتی جلوگیری کند). فر از 2C تا 3A: پخش کننده برای توزیع یکنواخت گرما و بهبود استایل طبیعی شما ضروری است. وات لازم نیست مگر اینکه بخواهید مستقیماً خشک کنید. اگر سرعت را کم کنید فر یا موج نمی افتد. سشوار (4A-4C برای موهای آفریقایی): گرمای مستقیم می تواند به مو آسیب برساند، بنابراین به دنبال فناوری یونی و تنظیمات دمای متغیر باشید.

هنگام مسواک زدن می توان از برس گرد مک استایلر به عنوان سشوار نیز استفاده کرد. یعنی مسواک زدن و سشوار کشی را می توان همزمان انجام داد. عاملی که باعث افزایش کیفیت آرایش و برس زدن موها می شود و زمان کمتری می برد. یک سشوار از این نوع باید قدرت 1200 وات داشته باشد. چنین دستگاه هایی را می توان در خانه یا در آرایشگاه ها استفاده کرد. علاوه بر این، برای افزایش کارایی این دستگاه، یک سری نسخه کوچکتر اضافی در نظر گرفته شده است.

بعد از نصب، سری نازل ها سفت می شوند که عالی است. وزن خوبی هم دارد. همچنین به دلیل شکل کشیده، جریان باد موثرتری دارد. به نظر من بهترین است. انشالله خوب تهیه و استفاده شود. اینو چند روز پیش گرفتم البته از بازار همه چی عالیه طرح و کیفیت و حرارت و سرعت باد جعبه محصول هم کاملا حرفه ای بودنش رو نشون میده هر قسمت سشوار داخل پلاستیکه که پیشنهاد میکنم بخرید واقعا عالیه یون محصولی بهتر از رقبا تولید می کند

برند سرفر یک برند تازه تاسیس از کالاهای باکیفیت است که با تولید محصولات با کیفیت جایگاه ویژه ای در بین کاربران به خود اختصاص داده است. Surker DW-7281 یک سشوار بسیار زیبا و در عین حال فوق العاده کارآمد است که با موتور DC دارای قدرت 2200 وات می باشد. هنگام استفاده از این سشوار، کاربران می توانند سرعت و دمایی را انتخاب کنند که برای نوع موی آنها ایمن است و حداکثر استفاده را از آن ببرند. در حین استفاده از دستگاه، موهای شما در اثر ویژگی های منحصر به فرد آن دچار خشکی شدید یا آسیب نمی شوند.

به طور کلی سشوارهایی که سر و صدای کمتری دارند نسبت به مدل های دیگر باید هزینه بیشتری داشته باشند. سشوارهای با کیفیت بالا برای سلامت موهای شما مفید هستند و به آن آسیب نمی رسانند. قدرت موتور و وات سشوار دو مورد از تفاوت های عمده سشوارهای ساخته شده توسط سازندگان مختلف است. سشوار باید وات بالاتر و تنظیم حرارت کمتری داشته باشد. حرارت زیاد باعث آسیب به مو می شود و هیچ اثر مثبتی نخواهد داشت. به غیر از مدل های خانگی، مدل های نیمه حرفه ای و سشوارهای حرفه ای نیز موجود است.

با استفاده از سری های غلیظ کننده و پخش کننده می توانید موهای خود را صاف یا حجم دهید. این یک سشوار حرفه ای است که توسط سازنده Rozetti برای آرایشگران و کارگران سالن طراحی شده است. این سشوار برای مصارف خانگی نیز بسیار مناسب است. این سشوار دارای موتوری با عمر 10000 ساعت است که آن را به یکی از بادوام ترین موتورهای موجود تبدیل کرده است. این سشوار از فناوری منحصر به فردی استفاده می کند که از ریزش مو جلوگیری می کند و ماندگاری مو را تضمین می کند. در صورت نیاز یک دکمه شات خنک روی بدنه سشوار وجود دارد.

بنابراین در حین خرید، به دنبال سشوار با وزن حدود یک پوند یا حدود 450 گرم باشید. زمانی که سشوار دارای دکمه هوای سرد نیز باشد، با فشار دادن این دکمه، جریانی از هوای خنک به موهای تازه خشک شده دمیده می شود. کار در نتیجه مهر و موم شدن کوتیکول موهای شما در تمام طول روز براق خواهند بود. ویژگی تنظیم دما برای افرادی که موهای نازک دارند ضروری است. سشوار چرخشی آرایشگاهی صبح که موها باید در اسرع وقت خشک شوند، دمای بالاتر زمان خشک شدن را کاهش می دهد.